Zena Megastore Olen

Wil je weten wat ze in Baarle hebben dan kan je het best even bellen met ze.
In Baarle is het assortiment niet zo groot vanwege de kleine bunkers. Je kan beter naar Olen komen denk ik zo :)

Jazeker, daar hoef je je geen zorgen om te maken :)

Ongeduldig als ik ben was ik al op zoek, maar de herfstvakantie aanbiedingen komen ook dit jaar weer terug gelukkig:D:cool:

Pieter, komt de Hydra F nog terug met de harde salute's?

En wat kunnen we nog voor nieuwe producten verwachten dit jaar?

Hebben de thundercrackers weer een ander jasje gekregen? Zien er een beetje uit als ugly joe's:D

Klopt de Thunder Crackers hebben een iets ander uiterlijk gekregen. Lijken nu inderdaad wat op de Ugly Joe's.

Pieter, komt de Hydra F nog terug met de harde salute's?

En wat kunnen we nog voor nieuwe producten verwachten dit jaar?

Hydra komt zeker weer terug, verder komt er nog genoeg nieuws binnen.
Hou de site maar in de gaten :)

Geldt de verdubbelaar ook voor volledige cakeboxen bestaande uit 2 of 4 cakes? Dus dat je dan 2 cakeboxen mee krijgt.

En is kan je trouwens ook bv 2 verschillende artikelen krijgen met de verdubbelaar? Dus 1x Zena Mayhem en 1x Zena Willow nox (voor 100 euro)?

Wat betreft de verdubbelaar, het is mogelijk om bijvoorbeeld de Zena Mayhem te kopen en daar de Willow Box bij te krijgen. Heb je dus twee boxen voor €100.

Het is namelijk voor de klant veel leuker om twee verschillende boxen te hebben. Verder is dat voor ons in Olen net zo makkelijk aangezien we toch een ruime voorraad hebben.

Nog even over de LVC pas, je hebt deze pas nodig om van de verdubbelaar en acties gebruik te kunnen maken.
Er gaat dus niet ook nog 25% van de verdubbelaar af. Lijkt me meer dan logisch :)
Wel gaat er 25% korting van alle andere producten af.

Als jullie verder nog iets willen weten, roep maar

Eyjaflakakak (of iets in die richting) fontein niet meer verkrijgbaar? Zie hem niet meer tussen de producten staan

Back
Bovenaan