Zena Megastore Olen

Tjonge.. het is toch niet waar. De mooiste serie al uitverkocht?? Wat was dan met 1500 dozen?? Waar zijn die dan heen? Kom op man, klopt dan toch niks van. Ik wilde ook wel die serie hebben maar ja, kan ook niet meteen daarheen rijden. Damn!! Altijd maar pech.

Tjonge.. het is toch niet waar. De mooiste serie al uitverkocht?? Wat was dan met 1500 dozen?? Waar zijn die dan heen? Kom op man, klopt dan toch niks van. Ik wilde ook wel die serie hebben maar ja, kan ook niet meteen daarheen rijden. Damn!! Altijd maar pech.

Als er iets eventjes niet is wil het niet zeggen dat het totaal uitverkocht is,de Hydra is gewoon weer voorradig hoor.

ZATERDAG 19 NOVEMBER

http://www.technoindustries.be/arachnophobia/win

jaxp4i.jpg

Tijdens deze meeting wordt ook de trekking van de Herfstvakantieloterij gehouden.

Laatst bewerkt:
ZONDER INSCHRIJVING GEEN VRIJKAART VOOR ARACHNOPHOBIA.

Omdat de organisatie van Arachnophobia (waar Original een show schiet) wil weten hoeveel kaarten zij beschikbaar moet stellen voor de LVC leden, vragen we iedereen die daarbij aanwezig wil zijn zich hier op te geven.

Post gewoon, “ja ik kom”. En dan ligt er voor jou een vrijkaart klaar.
Niet, ja ik kom met Pietje, Klaasje en Gerritje want dan ligt er maar 1 vrijkaart klaar.

Posts met andere inhoud worden gedeleted.

Je kunt je tot 23:59u. op vrijdag 11 nov. inschrijven .

Te laat met inschrijven? Helaas pech gehad ! !

Let wel dat de vrijkaarten alleen voor LVC leden verkrijgbaar zijn.

Hier kun je je opgeven.

http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/topic/6153-zonder-inschrijving-geen-toegang-tot-anachrophobia/

Heeft er iemand enig idee waar ik kan zien wat de week/maand aanbiedingen zijn in Olen? vorig jaar hadden ze een bepaalde periode een stelling staan in de winkel met actieprijzen. Bv 5 knalpotten voor 25,- enz.

Weet iemand wat de actuele aanbiedingen zijn? of kan iemand vertellen waar ik ze precies kan zien want op vuurwerkbelgie krijg ik ze niet gevonden!

GR

Hebben ze tot op heden niet.
Je mag bij iedere 25 euro die je uitgegeven hebt aan het rad draaien en dan kan je prijzen winnen.

Dit heeft volgens mij ergens op het forum gestaan. Weet alleen niet meer waar.

Als alles soepel verloopt (en de boot niet zinkt) is vanaf vrijdagmiddag verkrijgbaar bij Zena Olen en Zena Baarle.
-Caldera 250gram fontein
-Etna 250gram fontein
-Krakatau 250gram fontein
-Eyjafjallajökull 600gram fontein
-De Alien een soort UFO (dat past goed bij een Alien)
Nitraatmatten: The Chain 60, 240, 500
Hou het even in de gaten, want als het niet soepel verloopt wordt het zaterdag.

Wordt het nou toch zaterdag, dan komen ook de
-Ufo
-de serie Lynx
-de serie Draco
-Fenix waaier
-Cobra waaier en de Myth waaier.

We houden jullie op de hoogte.

Bezoekje aan Olen

Bezoekje aan Olen

Woensdag 09-11 voor het eerst in de winkel geweest, kleiner dan ik had verwacht maar wel erg veel keus, ondanks er wel eea uitverkocht was, keuze genoeg te over. Leuke ervaring, goede service en idem ontvangst. 2x aan het rad mogen draaien en daardoor tevens een leuke extra gekregen. Complimenten aan de gastvrouw voor de ontvangst en service! Mijn kinderen kregen nog een leuke pet en muts.....dus het kon niet beter. :D

LVC%20meeting.jpg

Zena Vuurwerk en LVC organiseren een meeting in Olen op zaterdag 19 November 2011, vanaf 17.00 uur.
Zoals jullie wellicht weten organiseert Zena Vuurwerk in samenwerking met LVC een meeting.

Natuurlijk gaat dit gepaard met hapjes en drankjes, supergoeie aanbiedingen en de bekende gezellige sfeer in de prachtige winkel! Aansluitend zullen we ons naar Mol verplaatsen waar Original Fireworks een consumentenshow zal geven. Deze start omstreeks 22.30 uur en duurt ongeveer 15 minuten. Zoals we van Original Fireworks gewend zijn zal hier weer FLINK GAS gegeven worden!

Ieder LVC lid ontvangt daarbovenop nog een gratis inkomkaart voor het feest ANARCHPHOPBIA 2011 in Mol.
Check daarvoor onderstaande website.
En als klap op de vuurpijl gaat dit alles nog gepaard met een leuke prijsvraag. Tijdens deze meeting wordt ook de trekking van de Herfstvakantieloterij gehouden.
Het LVC team en Zena vuurwerk hoopt op een talrijke opkomst.
Voor meer informatie zie de website van ANARCHPHOBIA, informatie topic op het forum en het inschrijf topic voor ANARCHPHOBIA op het forum!

Let wel! Wie naar het feest ANARCHPHOBIA 2011 in Mol wil zal zich echt moeten opgeven omdat er anders geen vrijkaarten voor je zijn. Graag dit voor 11 November 2011 24:00, anders zal je een ticket aan de kassa moeten kopen.

Alvast bedankt.

Vandaag 11november is er in perongeluk een mobieltje meegegeven bij het vuurwerk,mocht je vandaag in olen vuurwerk hebben gehaald,kijk dan ff in de tas of doos,er ligt voor 300 euro vuurwerk op je te wachten.Mocht jij het zijn?Stuur dan ff een mailtje ,of bel ff naar Olen.
Groet

Toch even vragen ter bevestiging en excuus wanneer het antwoord al is gegeven en ik er overheen heb gelezen. Maar dat avondje in de winkel en die vuurwerkshow is wel toegankelijk voor niet LVC leden?

Vanaf vandaag worden de nieuw aangekomen producten ook verkocht!

- Ufo
- Lynx (serie)
- Draco (serie)
- Fenix
- Cobra
- Myth

Back
Bovenaan