Rijswijkse vuurwerkhal

Heb ook veel ontbrekende artikelen gehad, maar daar zit dan wel de kracht de medewerker die je help, helpt je ook goed en keurig alles word opgelost.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hier even ingegrepen omdat het meer een wellus en nietes spelletje dreigde te gaan worden terwijl het topic niet bedoeld is om zulk soort gal te spuwen. Ik heb dus enkele posten verwijdert en of gedeeltelijk aangepast en zo kunnen we hier weer verder waar het topic voor is bedoeld : De Rijswijkse Vuurwerkhal.

Er staan in de webwinkel weer 2 nieuwe artikelen. Namelijk de JW 168 Imagine en de JW63 NEW. Beide dus Jorge cakes. Dus als je ze wilt hebben, doe het snel voordat de massa aan vuurwerk gaat denken!

Voor degene die niet weten waar ze moeten zijn;

Klik hier!

Komt de folder of site al bijna online?

De folder komt na donderdag online en de site is al online.
Ook de webwinkel is al open maar voorlopig alleen met kartonvoordeel.

De gewone vernieuwde webwinkel moet rond 20 december online gaan als het lukt.

WOw, 20December is aan de late kant? Niet?

EN ik zag wat nieuwe kartonnen van SKy Fireworks?

Goed opgemerkt Slomo.
Zolang wil jij niet wachten denk ik.

Ik ben al in kerststemming, maar het moet dus 20 november zijn zoals Kaboem al opmerkte.

Als het allemaal lukt vanavond, vanwaar die haast bij iedereen?

Je kan tot 27 december 19.00 uur bestellen in de voorverkoop.

Vuurwerk kopen is gewoon een drang.

Aantal maanden kan je bijna niks met consumenten vuurwerk, rond september gaat het kriebelen en ga je alle producten nog eens bekijken.. Daarna alle nieuwe producten uitvoerig analyseren. En uiteindelijk half november heb je eigenlijk niks meer te doen en ben je erg benieuwd wat voor moois er voor jou makkelijk verkrijgbaar is!

En ik heb zo mijn vermoeden dat het een zeer mooi assortiment is dit jaar:D;)

Slomo, misschien dat als je Frits 5 ruggen geeft dat jij de eerste bent die de folder mag ontvangen :p

Dan moet je jouw nieuwe adres doorgeven, dan krijg je alsnog de folder, en dat geld dat komt bovenop de bestelling natuurlijk. Zie het als een investering.

Back
Bovenaan