Zena Megastore Olen

zenaloost2.jpg

Waar kan ik een prijslijst vinden van olen? Ik ben namelijk niet iemand die ff zomaar kan opschrijven wat ie wil en dan ze portemonne opentrekt:P ik wil gewoon van tevoren een lijstje maken, dus waar kan ik de prijslijst vinden?

`He hoi,

je kunt ze ook ff mailen. Dan sturen ze je een prijslijst op.
Dan heb je ook gelijk de meest actuele. Plus je kunt vragen of er aanbiedingen zijn in de tijd dat jij heen wilt gaan.
Greetzz

Helaas toch wel het een en ander uit verkocht vandaag.
Zo was de hydra uitverkocht en de Trueno en nog iets van mijn lijstje.
Verder nog gevraagd naar aanbiedingen maar die waren er ook niet.
Alle herfstvakantie aanbiedingen waren afgelopen, En verder waren er geen aanbiedingen.
Eingelijk een bijna zinlose rit gemaakt van enkele reis 200 kilometer vandaag.
Niet de service die ik in het verleden van zena in olen gewend was.
De vrouw achter de balie deed verder ook weinig moeite om wat leuks te verzinnen.

Alle herfstvakantie aanbiedingen waren afgelopen, En verder waren er geen aanbiedingen.
De vrouw achter de balie deed verder ook weinig moeite om wat leuks te verzinnen.

wat zou ze moeten verzinnen dan? het is gewoon een winkel, aanbiedingen tellen voor een bepaalde tijd, dat kan je gewoon weten. En tsjaa, als je logisch nadenkt is de hydraserie heel snel weg dus had je simpelweg in de herfstvakantie moeten gaan. De lidl gaat toch ook geen actie verzinnen speciaal voor jou omdat je te laat bent?

wat zou ze moeten verzinnen dan? het is gewoon een winkel, aanbiedingen tellen voor een bepaalde tijd, dat kan je gewoon weten. En tsjaa, als je logisch nadenkt is de hydraserie heel snel weg dus had je simpelweg in de herfstvakantie moeten gaan. De lidl gaat toch ook geen actie verzinnen speciaal voor jou omdat je te laat bent?

Zeker iemand die wel net op tijd was voor die serie?
Niet iedereen kan maar ieder willekeurig moment gaan. Degenen die die serie nu hebben, hebben geluk. En anderen hebben minder geluk. Maar je opmerking over eerder moeten gaan, vind ik ongepast.

Mijn gevoel zegt dat de medewerkers van Original ook niet blij zijn klanten 3 dagen na de komst van een product al een NEE te moeten verkopen.

De tijd dat Original vanaf de zomer strooide met acties is voorbij. Wel is er nog de mogelijkheid om aan het rad te draaien. Misschien is Original wel jaren té goed geweest. Zo zou je het ook kunnen bekijken.

Zeker iemand die wel net op tijd was voor die serie?
Niet iedereen kan maar ieder willekeurig moment gaan. Degenen die die serie nu hebben, hebben geluk. En anderen hebben minder geluk. Maar je opmerking over eerder moeten gaan, vind ik ongepast.

Mijn gevoel zegt dat de medewerkers van Original ook niet blij zijn klanten 3 dagen na de komst van een product al een NEE te moeten verkopen.

De tijd dat Original vanaf de zomer strooide met acties is voorbij. Wel is er nog de mogelijkheid om aan het rad te draaien. Misschien is Original wel jaren té goed geweest. Zo zou je het ook kunnen bekijken.

nee ik heb zelf die serie niet:wink:.
En die opmerking over op tijd gaan, tsjaa eigen mening,als je weet dat hier veel over gepraat word kan je ook een nee verwachten, daarintegen had ik ook niet verwacht dat het op was hoor dus snap het wel dat die gene het jammer vinden

Verstandig is om van te voren even te bellen of de producten die jij wilt, op voorraad zijn. Er zijn altijd aanbiedingen, bijvoorbeeld 3 voor €X en 6 voor €X. :wink:

Meeting 19 november 2011

Meeting 19 november 2011

Zena Vuurwerk en LVC organiseren een meeting in Olen op zaterdag 19 November 2011, vanaf 17.00 uur.

Natuurlijk gaat dit gepaard met hapjes en drankjes, supergoeie aanbiedingen en de bekende gezellige sfeer in de prachtige winkel!
Aansluitend zullen we ons naar Mol verplaatsen waar Original Fireworks een consumentenshow zal geven. Deze start omstreeks 22.30 uur en duurt ongeveer 15 minuten. Zoals we van Original gewend zijn zal hier weer FLINK GAS gegeven worden :)
Ieder LVC lid ontvangt daarbovenop nog een gratis inkomkaart voor het feest ANARCHPHOPBIA 2011 in Mol

Check daarvoor onderstaande website. Als klap op de vuurpijl gaat dit alles nog gepaard met een leuke prijsvraag.

Het LVC team en Zena vuurwerk hoopt op een talrijke opkomst

Net geplaatst op de Facebook van Vuurwerkcrew.nl.

Net geplaatst op de Facebook van Vuurwerkcrew.nl.

Moet je lid zijn van LVC hiervoor?

Ik ben in afwachting van een reactie voor lidmaatschap, maar ik zou het graag weten, dan zou ik ook andere mee kunnen nemen (die mij toevallig dan ook vervoeren) :)

Goed gezien Danny. Ik dacht eerst dat het een bijeenkomst was voor mensen met een fobie voor spinnen.

Ja joh. Je moet weten waar je moet zijn en wat je moet hebben. En van sommige spinnetjes met een prijsstijging van 30% word je zeker bang ja!

Vraag mij af hoe de setting voor die show zal zijn. Lijkt me geen buitenfeest met dit weer en gezien de tijd zal het vuurwerk een openingsvuurwerk zijn. Heel apart denk ik.

Back
Bovenaan