Zena Megastore Olen

Waarom elk jaar weer nieuwe losse knallertjes. Wat nog ontbreekt in het assortiment van Original zijn goed gevulde 75 grams pijlenpakketten (en dan ook alleen 75 grams en niet 35 grams meuk erdoorheen). Big 3, Cosmopolitan zijn de enigste pakketten die een ritje waard zijn naar BE als je het beste uit BE wilt en niet NL. Ik heb het niet over kwantiteits pakketten want die hebben ze wel in overvloed.

mvg

Kwestie van vraag en aanbod. En een bepaalde doelgroep bereiken bij wie ze denk ik het meest kunnen verdienen. Ik denk dat er meer mensen, met namelijk de niet-freaks, die een ritje naar belgie maken voor de knallers en zogenaamde lawinepijlen, die er niet zijn. Uiteindelijk kopen ze de knallers die het meeste indruk op ze maken, de vooral duurdere knallers. 'De hardste knallers van Belgie'.

Daarin tegen hoop ik ook dat er nog een groot pakket komt met allemaal goede 75 grammers, die niet te hoog knallen en met een goede burst.

Wat voor mij een perfect pakket zou zijn:

10 pijlen met:
- Het boeket van de grote cosmopolitan
- De burst van Big 3
- Niet te hoog ontploffen

Met voornamelijk speciale effecten, en veel goud. Dan heb je gewoon een pakket dat bij iedereen zou aanslaan lijk mij. Prijzig zal het wel worden, maar een beetje freak heeft dat er wel voor over.

Vandaag zijn in Olen de volgende produkten weer binnen gekomen:
AB07 Messier
AB43 Pluto
Z130
Z55
Z62

Leuke aanvulling dacht ik zo nog voor het eind van de maand

Niet twijfelen.Alle Hindoe rollen zijn er.En ook de Chain500,5000k,10.000k,30.000k,colourfull kingcracker en de messier en pluto zijn er ook weer.
Maar ik hoorde vandaag van een paar klanten dat ze speciaal voor de koffie kwamen en dat het vuurwerk een bijzaak was.Hahaha! Keigoed om thuis te vertellen.
Dus nog een goede week om super voordelig te shoppen in Olen.

Niet twijfelen.Alle Hindoe rollen zijn er.En ook de Chain500,5000k,10.000k,30.000k,colourfull kingcracker en de messier en pluto zijn er ook weer.
Maar ik hoorde vandaag van een paar klanten dat ze speciaal voor de koffie kwamen en dat het vuurwerk een bijzaak was.Hahaha! Keigoed om thuis te vertellen.
Dus nog een goede week om super voordelig te shoppen in Olen.

Corne, wat is er zo speciaal aan jullie koffie dat iedereen daar speciaal voor komt?
Laat het me aub weten want dan kom ik aan het eind van volgende week ook eens de koffie proberen. :p

Corne, wat is er zo speciaal aan jullie koffie dat iedereen daar speciaal voor komt?
Laat het me aub weten want dan kom ik aan het eind van volgende week ook eens de koffie proberen. :p

Ik dacht dat jij nooit koffie dronk :p. Maar als de koffie goed is dan moet ik maar snel een keer een bakkie komen halen.

2010 was voor mij het allerlaatste jaar met buitenlands vuurwerk. Dit vanwege priveredenen, niet omdat het vuurwerk tegenviel. Echte toppers kwamen weer van Original Fireworks af. Met name de Warrior Collection, M85, budgetserie (Golden Eagle, Fear, Voyager, Voodoo) en Storm Center waren hele goede cakes met een lage prijs die ik iedereen ook aan zou raden. Welke ik zeker weer zou kiezen wanneer ik er 1 mocht uitzoeken: de M85, wat een prachtige cake voor een mooie prijs.

@Ruben, denk ook datje erg bent opgevallen in je buurt met je show('s), dan zou ik ook een beetje oppassen.

En ja, Original heeft zeker toppers. Je hebt gewoon echte budget cake's die presteren als goede cake's, kijk naar L101, Z39, shining en ga zo maar verder!

En kwa matten en knallers heb je gewoon een erg ruime keus ( hetzelfde geld voor pijlen en cake's ).

Als ze nou inderdaad met 20 shots 500 grams potten komen, en net zoals Bonbridge dat doet, een doorlont bak maken. Dan kan je zo een profblok maken. Zeker met 25 gram per tube, en dan 1,2'' tubes.

Inderdaad, er komen genoeg cake's! Dus je kan er vanuit gaan dat ze niet allemaal dezelfde soort cake's maken.

Wat ik me afvraag, aangezien er gezegt word dat er 30 cake's uit nederland komen: Komen deze cake's uit het assortiment van vorig jaar of zitten er in die 30 cake's ook nieuwe nederlandse cake's die er dit jaar komen?

En aangezien er gezegt word dat de hindoe1000 blijft verkocht worden, komen deze dan ook in de schappen bij Zena de Bunker en Tabak o tiek? En wat is de prijs bij jullie voor deze mat?

Verder ben ik benieuwd of er een grote knalcake komt, een cake met alleen maar goud effect en een grote cry crackling.

Back
Bovenaan