Zena Megastore Olen

ik heb inderdaad vanaf morgen vakantie torr!
Heb nog geen enkel jaar meegemaakt dat zuid nederland naast het net viste, zijn nou ook eenmaal meer mensen uit deze omgeving die bij zena shoppen. Puur omdat het dichter bij de grens is.
meestal werden de acties de sonderdag of vrijdag voordat de eerste groep vakantie krijgt bekend gemaakt.
De acties die nu lopen zijn al super, daar niet van, maar zou zonde zijn als er maandag ineens extra acties bekend worden gemaakt!

Edit: en de jaren dat ik mij kon herinneren liepen de acties samen met alle herfstvakantieperiodes, zena kennende zullen ze daar nu ook wel rekening mee houden denk ik.

Edit: en de jaren dat ik mij kon herinneren liepen de acties samen met alle herfstvakantieperiodes, zena kennende zullen ze daar nu ook wel rekening mee houden denk ik.

Ja volgens mij doen ze dat ook maar deze vraag schot mij eigenlijk zomaar binnen, daarom de vraag zodat we straks allemaal weten wat betreft de acties.

Eindelijk... herfstvakantie EN een nieuwe nieuwsbrief! Niet zomaar een nieuwsbrief, nee hoor. deze is een knaller van formaat!!!

attachment.php

Voor alle vroege vogels onder jullie:
Wie tussen 10 en 11 uur 's ochtends bij één van de Zena winkels komt shoppen (en de kortingssticker meebrengt) zal op twee knal producten naar keuze maar liefst 50% korting krijgen!!
Wie niet zo vroeg uit z'n bed raakt kan tussen 11 en 13 uur, met de kortingssticker nog genieten van een korting tot 40%.
+ De eerste 25 klanten van de dag krijgen gratis een Crackling Pearls t.w.v. €2,50! (bij besteding van ten minste €10,-)

Dus zet die wekker nog voor een keer!!!

De nieuwsbrief:
http://us6.campaign-archive1.com/?u=c5e54ec53242a5b4a96b8fc62&id=93ec6ba1a0

Laatst bewerkt:
Zijn jullie daar in olen helemaal GEK geworden??wat een mooie acties ik heb het idee dat het daar een partij druk gaat worden en gezellig ,op zijn hollands gezegd"IN OLEN IS UW GULDEN EEN DAALDER WAARD":bye:

Vandaag een bezoekje gebracht, leuk om forum leden tegen te komen en even te praten haha :D
Pieter bedankt voor je mede werking aan de leuke prijzen voor onze winkelwagentjes :P haha
Wel leuk trouwens die 500 en 1000 schots goudmat, deze gaan we maar eens op film vast leggen komende oud en nieuw!

Groetjes en tot Januari.

Zo daar staan een aantal hele interessante acties bij :)

Zou die vroege vogel actie eigenlijk ook gelden op bijv een karton knal cake's?

Zo daar staan een aantal hele interessante acties bij :)

Zou die vroege vogel actie eigenlijk ook gelden op bijv een karton knal cake's?

Er staat 2 knal *producten* dus een karton lijkt me sterk.Maar goed in de winkel valt er altijd wel wat te regelen denk ik hoor.:wink:

Back
Bovenaan