Zena Megastore Olen

Ik las op FPM dat er de gehele maand 25% korting is op alles, uitgezonderd de aanbiedings artikelen? met LVC pas klopt dit ? :D

Ik hoop het!!

Re: Zena Megastore Olen
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold 010
Vorig jaar ben ik voor het eerst naar Olen geweest. Ik moet zeggen de winkel en het personeel heeft mij aangenaam verrast. Dit na een ruim 1,5 uur durende rit kwam als een welkome verrassing. Wat mij over de streep trok waren de mailings met aanbiedingen. In vergelijking met vorig jaar vind ik de aanbiedingen nu tegenvallen. Echter ben ik van plan om op korte termijn langs te komen. Vorig jaar was ik aangenaam verrast toen ik in de winkel xtra aanbiedingen zag, kan ik dit nu ook verwachten? Als voorbeeld van vorig jaar bijv de Asgaard voor ik meen 8 of 9,-. Wat is de % korting per stuk vuurwerk dat je krijgt?
Alvast bedankt voor het terug reageren....greetzzzz

Hoi Arnold 010!
Fijn om zo eerlijk te zijn! En te horen dat we het qua ontvangst in de winkel nog steeds goed doen! Daar willen we blijven aan werken, net zoals je eerlijke opmerking over de aanbiedingen, nu moet je wel weten dat het tijdens ons eerste 2 nieuwsbrieven van dit jaar hier enorm hectisch was ivm de Zena Trophy en hadden we ook nog niet alle producten terug binnen!
Nu is dit allemaal terug van de baan is, kan het vuurwerkseizoen weer z'n volle gang gaan! En hopen wij je met onze volgende nieuwsbrief opnieuw tevreden te maken! (wij doen hier in elk geval ons best)

Voor de rest geldt er, op dit moment, op het gehele assortiment (zonder de producten in promo uiteraard) een korting van 25% met je Lvc pas! En staan er een aantal producten (einde reeksen) enkel in de winkel in promotie.

Hopelijk zien we je binnenkort terug, we zullen in elk geval zorgen dat je tevreden naar huis gaat!
Groeten,
het Zena-Team

----

Blijkt dus echt waar te zijn :D zou wel mooi zijn 25% korting, maar we zullen de nieuwsbrief af moeten wachten !

Vergeet ook niet gelijk de Spanish Storm voor 15,- mee te nemen - denk niet dat je daar nog 25% op krijgt, maar voor dat geld kun je die niet achterlaten :)

Alles op een rijtje:

- 25% korting met je LVC-pas gehele maand oktober.
- Dan deze nieuwsbrief: http://us6.campaign-archive1.com/?u=c5e54ec53242a5b4a96b8fc62&id=9006a631b9&e=9565944b27
Deze aanbiedingen zijn ook gehele maand oktober geldig.
- Gijs heeft een topic aangemaakt: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?33128-Zena-Vuurwerk-herfstvakantie-acties!&p=596669
Hierin staat dat over een paar dagen super herfst acties online verschijnen zie topic.
- De laatste Nieuwsbrief acties: http://us6.campaign-archive1.com/?u=c5e54ec53242a5b4a96b8fc62&id=93ec6ba1a0

Laatst bewerkt:
@maxxpower, je zult niet teleurgesteld worden. Olen heeft meer op voorraad, geeft meer en hogere kortingen en je wordt er altijd super goed geholpen. :) (dat laatste geldt overigens ook voor de Zena winkels in Baarle hoor). Ik ga alleen nog naar Baarle voor Loots en Pyroshop.

Ja ik kan ook niet wachten om te gaan,zo volwassen maar rond deze tijd komt het kind in mij naar boven...........het kruit de lontjes de lucht om gek van te worden.

Ja ik kan ook niet wachten om te gaan,zo volwassen maar rond deze tijd komt het kind in mij naar boven...........het kruit de lontjes de lucht om gek van te worden.

Haha jij ook al ik heb nu het zelfde gevoel als een klein Kind met sinterklaas wil dolgraag naar België toe.

ik ga even heel ongeduldig wezen en vragen of de herfstacties voor morgen bekend zijn?

De herfstvakantie begint hier pas eind volgende week, zit daar dan net als de zomer vakanties verschil in qua datum, mocht dat zo zijn dan vissen degenen die een week later vakantie hebben dan achter het net qua acties ?

Back
Bovenaan