Zena Megastore Olen

Ik vind het helemaal geen gezeur wat Pancake doet, het is tenslotte iedereen zijn goed recht er om te vragen en zoals al jaren lang bekend is willen veel mensen naar Olen af reizen voor een aankoop, echter wachten zij dan wel een eventuele actie af en stemmen daar dan hun dag van gaan aan af, dus gezeur..... neen !

Klopt zit er ook op te wachten dan kan ik er mijn kwartaal bonus gaan brengen ivm de mooie deals,word het toch nog gezellig:wink::D

vuurwerkfreakk is het de tijd van de maand?

Ik stel een normale vraag met een reden, dan zou je ook volwassenheid kunnen tonen en een normaal antwoord kunnen geven.
Kun je dit niet, bespaar eenieder dan je frustratie.

Alvast bedankt.

vuurwerkfreakk is het de tijd van de maand?

Ik stel een normale vraag met een reden, dan zou je ook volwassenheid kunnen tonen en een normaal antwoord kunnen geven.
Kun je dit niet, bespaar eenieder dan je frustratie.

Alvast bedankt.

Sorry voor mijn felle reactie maar het is een wekelijks terugkerend vragen naar de bekende weg. Actie's komen er echt wel.

Zijn er eigenlijk nog freaks hier die een van die cake boxen heeft gewonnen met de like en share actie ? :D heb er weinig van mee gekregen verder!

Zijn er eigenlijk nog freaks hier die een van die cake boxen heeft gewonnen met de like en share actie ? :D heb er weinig van mee gekregen verder!

Niet dat ik weet en ook ik heb er nog niets van meegekregen, worden de winnaars dan hier bekend gemaakt of op facebook ?

Hij is terug!!!
DE Schwarzenegger onder de rollen!!
De RT809-Celebration Cracker 1/2 is vanaf nu opnieuw verkrijgbaar bij Zena Vuurwerk!!

RT809.jpg

Back
Bovenaan