Zena Megastore Maaseik

Wederom reacties verwijderd die totaal off topic gaan.
Volgende is helaas een officiële waarschuwing, hopelijk werkt dat.

Slechts een paar uur later, maar reeds diverse posts verwijderd en waarschuwingen gegeven, blijkbaar is het nodig.

Dit topic blijft open zodat ALS er nieuws is, dit direct geplaatst kan worden. Voor de rest is het niet heel lastig; afwachten en zeker niet op een respectloze toon een post plaatsen richting Zena of VWC.

Er komt ongetwijfeld vanzelf nieuws, tot die tijd wachten we het af en kunnen we het gezellig houden in andere topics.

Goed nieuws!!! Alle zena winkels zijn per direct weer geopend!
Wij verwachten dat zena deze week of een deze dagen zelf met aanvullende info komt.

IMG-20160509-WA0000.jpg

Dus niets meer om jullie zorgen om te maken, ze zijn open :D

ik ben erg benieuwd of er nog januari prijzen gelden... zo ja, springt deze jongen direct in de auto... we blijven Nederla...... amai ik bedoel Hollanders he... :D

Wat een mooi nieuws zo, eindelijk gaan ze weer open.
Ben benieuwd naar het verhaal van Zena.

Er is een Belgische oplossing gevonden voor het vervoer >1kg in belgie; iedereen krijgt waarschijnlijk een ADR mee waardoor je ruim vuurwerk mag vervoeren in Belgie.

Er is een Belgische oplossing gevonden voor het vervoer >1kg in belgie; iedereen krijgt waarschijnlijk een ADR mee waardoor je ruim vuurwerk mag vervoeren in Belgie.

Grappig idee.
Maar volgens mij nog steeds niet toegestaan.

Als je ook een vrachtbrief meekrijgt dan mag je in combinatie met de brandblusser een x aantal kg meenemen. Dit is vorig jaar tijdens de controles in Baarle Nassau ook door een aantal winkels gedaan en dit werd toen toegelaten.

Back
Bovenaan