Zena Megastore Maaseik

Kan je hier ook nederlandse zena producten kopen ?
Sta op het punt om ze te bestellen , maar haal ze liever iets eerder naar de opslag ivm langere droogtijd.

Uit mijn hoofd:

-Zena tequila red, tequila blue, golden wave, crackling wave (alle vier waaiers)
- Zena Event box 5 (wordt in Nederland verkocht onder een andere naam denk ik)
- Trouble shooter
- Afterglow
- Dancing on your grave

Prijzen zijn doorgaans dezelfde als in Nederland, maar met die LVC-korting krijg je natuurlijk wel een behoorlijk verschil, met verdubbelaars al helemaal :)

DarkSoul jij hebt vast niets van Katan besteld of gevolgd .
Wij hebben (helaas) een hoop besteld en ik volg de berichten sinds de demo bij Ano is geweest.
Lees hier op vwc eens over de XXL 140 voor de grap en ook wat de importeur daar op zegt ....
Misschien begrijp je me dan.
Ik MAG dit jaar de inkopen doen voor onze vriendengroep en na de eerste tegenslag wil ik verder geen fouten meer maken :thumbsdown:

Over Zena lees ik alleen goede berichten en ervaringen dus heb besloten om hier een aantal boxen van te nemen , en als er een of meerdere van deze in belgie te verkrijgen zijn dan geeft mij dat idd een beter gevoel.

Wij hebben in de zomer producten uit de productie gekregen van onze Chinese agent, dit is wat zij gezworen heeft. Wel waren deze producten veel droger (in de zomer verscheept) dan de nieuwe producten. Dus iets vochtig kunnen ze heel goed zijn, daardoor komen effecten maar ook burstknallen minder goed tot hun recht. Ik heb met cakes van ons in 2013 gemerkt dat sommige wel eens 'flopte' in de lucht. In 2014 daarintegen op kermissen klapte sommige cakes veel harder en was de uitspatting een stuk voller. Dus dat iets vochtig /klam is is zeker heel heel goed mogelijk.

TOTAAL OFTOPIC ,HEEFT NIETS MET ZENA TE MAKEN !!!!
Uitleg op een eerdere reactie .

IK geloof niet in het "vochtig/klam" verhaal. De importeur zegt dat natuurlijk graag over zijn eigen producten, omdat het nogal een makkelijk argument is om de consument toch je meuk te laten kopen.
Geloof jij wat je wil geloven, maar naar België toe gaan om daar illegaal vuurwerk te kopen puur vanwege de iets langere droogtijd, vind ik echt aanstellerij. Zena heeft zoveel meer te bieden dan dat.

Bekijk bijlage 20928

Niet alleen de Sint heeft ons geweldige acties gebracht! Deze Weekend Rammers wil je zo naar huis nemen! Dit weekend in Maaseik/Olen/Maasmechelen:
Burning Salvo, finale cake met 5 salvo's van 5 schots slechts € 7,- per cake.
Mega Mörser, 5 single shots met dubbele knal slechts € 3,75 per doosje

Filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=1vwdG9Ym5Sw

*Aanbieding geldig vanaf 06/12/14 t.e.m. 7/12/14 bij Zena Megastore Maaseik, Olen en Maasmechelen zolang de voorraad strekt. Niet cumuleerbaar met andere acties en of kortingen.

Meer aanbiedingen op:
http://www.zenavuurwerk.com/index.php/aanbiedingen

Komen de chinese rollen ook nog een keer aan de beur joyce.

Ik ben wat ouder en niet meer van de losse knallers welke iedere keer aan bod komen.

Een karton 20 000 rollen voor een zeer interessante prijs lijkt mij ook een keer leuk.

En hoe werkt het met dat lvc pasje,,, krijg je dan op ieder product wat niet in de aanbieding is 25%
bv cakebox van 100 voor 75
100k rol van 80 voor 60 ??

ja ik ben daar geweest vandaag .
ik vond de aankleding ten opzichte van vorig jaar wel erg tegenvallen.
er stond maar 1 persoon bij de kassa die je deed helpen. en het was erg druk dat was wel jammer
volgende week ga ik nog eens terug hoop dat het dan wat rustigger is

ja ik ben daar geweest vandaag .
ik vond de aankleding ten opzichte van vorig jaar wel erg tegenvallen.
er stond maar 1 persoon bij de kassa die je deed helpen. en het was erg druk dat was wel jammer
volgende week ga ik nog eens terug hoop dat het dan wat rustigger is

Haha.. hoezo ten opzichte van vorig jaar? Zena Maaseik is nu pas geopend.

Toon heeft een hersenbloeding gehad,wij wensen hem beterschap.De winkel was afgelopen week nog niet af,ivm late beslissing dat hij open mocht,er wordt nog steeds hard aan gewerkt. Er is voldoende vuurwerk aanwezig ,ook de akties zijn zoals in \Olen.Door de week tot 20.00 uur open.Kijk op www.zenavuurwerk.com voor meer info

Back
Bovenaan