Zena Megastore Maaseik

Op een ander forum is mij verteld dat er nog over wordt nagedacht:

Valerie zei:
maxwell96 zei:
PyroSpectrum zei:
Een Maaseik topic is er en daar zitten we hier in.
Openingstijden staan op de hoofdsite: http://www.zenavuurwerk.com/index.php/winkels/zena-maaseik
Wel niet erg gedetailleerd maar we zien toch of ze open zijn of niet :P
Er staat dat ze nu gesloten zijn. Zijn ze echt alleen in januari open?

Wij zijn dit volop aan het bekijken en plannen..dus verder openingstijden komen er nog op te staan ;)

Best wel een misser eigenlijk, Baarle houden ze wel open en Olen ook. Scheelt toch een uur rijden voor de Duitsers

Er wordt kennelijk nog over nagedacht, maar los van dat: hoezo een misser? Er zit een aardig kostenplaatje aan vast om zo'n locatie open te houden. Gelukkig zullen er ongetwijfeld niet alleen maar Duisters komen, maar toch. Je zult er minstens 2 of 3 man personeel moeten hebben lopen. Daarnaast moet je ook een bepaalde voorraad hebben, maak je overige operationele kosten, enz. En dat moet allemaal uit de marge betaald worden. Oftewel: je moet best wel wat verkopen om het in het laag-laag-seizoen (nu dus) rendabel te laten zijn. Ik zou het niet vreemd vinden als ze ervoor kiezen om alleen Olen en Baarle (1 vestiging) open te hebben en alle overige locaties niet.

Laatst bewerkt:
Waarom wacht Zena zolang met het openen van deze winkel !!!!
Het seizoen is al weer in volle gang,de buren zijn al open.
Het meest irritante vindt ik de onduidelijkheid waarom kan Zena niet gewoon een openningsdatum zeggen.
zodat iedereen zijn trip kan plannen.

Dat is niet geheel aan Zena te wijten, dit komt door andere instanties.[/QUOTE
Zena moet gewoon duidelijk & eerlijk zijn tegen zijn klanten!!
Reclame posten op site kunnen ze wel maar informatie over Zena Maaseik niet!!

Dit vindt ik persoonlijk nog het ergste, ongeacht de problemen die ze meschien hebben.

Zena Maaseik is momenteel nog niet geopend aangezien de bunkers nog in bedrijf gesteld moeten worden. Hiervoor zijn we helaas afhankelijk van externe instanties, wat ook bij ons de nodige frustraties opleverd. Het is dan ook moeilijk hierop een datum vast te plakken, maar wat we wel zeker weten is dat we 10 km verderop, in Maasmechelen, geopend zullen zijn vanaf 6 december. Wij hopen in ieder geval dat Maaseik voor die datum al open is, maar zoals eerder vermeld hebben we dit niet zelf in de hand.
Bij deze onze excuses vanwege het hele Zena Team.

Back
Bovenaan