Afgelopen maandag bij Zena in Maaseik geweest. Ondanks de prachtige producten die ik daar als eerste klant heb mee mogen nemen geen geweldige service ontvangen.
De nieuwe dummys stonden nog niet klaar in de winkel dus kon geen productcodes of namen opschrijven, a fijn. Toch naar de kassa gelopen, hier +-5 minuten gewacht tot de twee pratende werknemers eindelijk konden komen. Eenmaal bij de kassa kon er weer gewacht worden want deze waren nog niet aangezet, prima, kan gebeuren. Hierbij gezegd welke producten ik graag zou willen ontvangen, nja was niet mogelijk want ik had geen productcodes van de nieuwe producten... (Stonden dus ook niet in de winkel!!). Uiteindelijk de werknemer de productcodes opgezocht in het magazijn, eenmaal terug netjes ingevoerd en ik kon betalen. Voordat ik betaald had kwam ik erachter dat de prijs veel te hoog was, toen de LVC pas maar zelf aangereikt aangezien hier niet om gevraagd was.. Ja de prijs werd al beter, toch te weinig want er waren 3 producten niet toegevoegd.. Kan gebeuren.. Eenmaal betaald was het wachten volgens 'normale' tijd.
Al om al een redelijk amateuristische werkwijze waarbij veel problemen al lang voorkomen hadden kunnen worden! Veel mensen waren aan het wachten...
Neemt niet weg dat de kwaliteit van de meeste producten die worden aangeboden hoog is.