Zena Megastore Maaseik

klopt... nu vraag ik het me ook af. Voorgaande jaren was het inderdaad zo dat men van die acties onder de verdubbelaars gewoon zoveel van mocht meenemen als men wou. En nu mag je volgens mij maar 1 ding kiezen...

EDIT: ik snap het ook niet meer :bonk:

Én uit de lijst én maximaal 1 per klant... Als ik ga dan loop ik wel 2 keer joh.

het ziet er inderdaad heel onduidelijk uit. normaal verwacht je dat dit deze producten allemaal 1+1 zijn en dat je dan nog 1 artikel naar keuze kan gebruiken uit het assortiment met de 1+1 bon. opheldering vanuit zena zou wel handig zijn. denk dat ik even een bericht er heen stuur via facebook

update:
ik eb een bericht gestuurd naar zena dus nu even afwachten zodat het voor iedereen duidelijk is

eerst zou het in november zijn (de andere nieuwe artikel zoals de funke knallers) maar dit word nu in december alleen ze weten niet precies wanneer dit zal gaan zijn.

Vind het eigenlijk best vreemd allemaal dat ze nu niet weten wanneer zoiets er dan kan zijn, jij ook niet? Tegenwoordig leeft toch iedereen met een mobiel in zijn hand of broek. Vroeger moest je altijd afspreken met je vriendjes en nu bel je op en weet je het gelijk. Raar dat sommige dan niet kunnen vertellen wanneer dan iets binnen kan zijn.

Vind het eigenlijk best vreemd allemaal dat ze nu niet weten wanneer zoiets er dan kan zijn, jij ook niet? Tegenwoordig leeft toch iedereen met een mobiel in zijn hand of broek. Vroeger moest je altijd afspreken met je vriendjes en nu bel je op en weet je het gelijk. Raar dat sommige dan niet kunnen vertellen wanneer dan iets binnen kan zijn.

Ook hier in NL is op dit moment nog niet zeker/bekend wanneer het vuurwerk geleverd zal worden. Is dus heel normaal!

Voor een winkel die het hele jaar open is vind ik dat het steeds laat binnen komt ,
Qua omzet zal het echt wel schelen wanneer je meer te bieden hebt .
Als er laatst 5 containers Funke waren gekomen dan was het nu ook al verkocht denk ik

Helemaal mee eens. Er is zoveel vraag, maar helaas wordt er op deze vraag niet goed genoeg ingespeeld.

Kun je als winkelier je bestelling dan niet volgen met track&trace code?
Hoop het eigenlijk van wel.
Als een online bestelde pizza al op het web gevolgd kan worden qua transport zal je toch een container met waarde van tig duizenden euro's met evt gps coordinaten moeten kunnen volgen...of hoe zit dit precies?
Zeker iemand in deze thread die in transport werkt en hier antwoord op kan geven?

Als een online bestelde pizza al op het web gevolgd kan worden qua transport zal je toch een container met waarde van tig duizenden euro's met evt gps coordinaten moeten kunnen volgen...of hoe zit dit precies?
Zeker iemand in deze thread die in transport werkt en hier antwoord op kan geven?

Het is in iedergeval een grotere operatie dan een pizza van A naar B brengen.

Het is teneerste al afhankelijk van het weer hor snel een boot kan arriveren en het weer is onvoorspelbaarder op zee. Dus elke haven moet een voorspelling doen over wanner d boot arriveert en de juiste manschappen en materialen plannen voor het afladen.

Al zo'n boot eerst nog langs andere havens gaat wordt het nog ingewikkeld ivm met mogelijke vertragingen daar.

Het is ook nogal een drukke haven en vaar route dus een planning is ook niet makkelijk om te gooien.

Denk dat er vrij laat pas een echt duidelijke datum is voor wanneer de boot er is. Denk aan een week van te voren

Er zouden toch ook nog andere Zena producten binnenkomen? Wanneer komen deze producten dan binnen of zijn deze producten ondanks dat ze niet op de site staan al wel binnen?

Kan wel. Toen ik op aruba zat voor me stage konden wij de boten gewoon volgen op de computer via gps zenders op de boot.
Konden ze volgen vanaf de haven van rotterdam, tot de haven van aruba.
En kregen soms zelfs te zien hoelaat hij verwachte aan te leggen.
Dat was in 2011 dus zou nu absoluut verbeterd moeten zijn :p

Kan wel. Toen ik op aruba zat voor me stage konden wij de boten gewoon volgen op de computer via gps zenders op de boot.
Konden ze volgen vanaf de haven van rotterdam, tot de haven van aruba.
En kregen soms zelfs te zien hoelaat hij verwachte aan te leggen.
Dat was in 2011 dus zou nu absoluut verbeterd moeten zijn :p
https://www.marinetraffic.com/
Als je weet op welke boot je container staat kun je hem zo volgen ja :p

9d737075-18e0-4e75-becf-90f751d5856a.jpg

2458829e-94e7-4bda-89f2-47a84ac1cd7a.jpg

f427670a-de71-460e-84d3-23e11c355a0e.jpg
468b8143-9d88-4d1c-843a-c19641406d54.jpg

ff9d6a17-4969-418d-933d-88b3b2ebaae2.jpg
9a227c83-b435-48b0-9663-14b1bc7e0d18.jpg

66731ddd-b465-40d2-8f2c-452739e4f8d6.jpg
343d8c57-2cf5-4725-9788-341f29ca205e.jpg

ba030dac-8e87-4b96-8bf0-4dbf861e164f.jpg

Mij is verteld dat de tweede container met funke spullen rond 4 dec zal binnenkomen zo als het nu lijkt

na was vandaag maar is niks zekk\er dat 4 dec binnen komt ze weten zelf niet eens waneer die binnekomt heb nog gevraagd en veel matte zijn ook niet binne dus laat in dec dat komt of jan pas nu ! nu weet ik wel geen zena meer voor mij

na was vandaag maar is niks zekk\er dat 4 dec binnen komt ze weten zelf niet eens waneer die binnekomt heb nog gevraagd en veel matte zijn ook niet binne dus laat in dec dat komt of jan pas nu ! nu weet ik wel geen zena meer voor mij

Doe je zelf als ik een eind moet rijden bel ik even van te voren vragen of ze nog wat op voorraad hebben
En container komt 2de week dec gewoon binnen 100%
Ze kunnen alleen niet zeggen of er funke in zit
Ze verwachten nog een hele hoop nieuwe producten dus....

Zullen we beginnen met punten en komma's te gebruiken??

Back
Bovenaan