Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
was weer heel gezellig op de meeting...en het goede nieuws de trophy gaat door en nog redelijk in de buurt.
duitsland.....mag wat zwaarder kaliber geschoten worden(hoopt die stiekem)...
ik ben begonnen met aftellen
Eigenlijk te grappig, iedereen heeft alleen het nieuws omtrent de zena trophy meegekregen uit de film incl. Ondertekende.....echter ben ik ook benieuwd waar Zena mee komt qua nieuwe producten, ze hebben blijkbaar niet stil gezeten. Een hummercake en een 30mm met sheltjes....ben nieuwschierig.
Het was mijn eerste Zena Mei Meeting en ik heb het erg naar mijn zin gehad. Het belangrijkste was natuurlijk het nieuws waar we allemaal zo naar uitkeken. Geweldig dat de Zena Trophy doorgaat en ik kijk er al enorm naar uit. Weer een aantal mensen mogen ontmoeten en leuk dat het personeel van Zena bereid was om even gezellig een praatje te maken. Wat ik wel jammer vind is dat er geen bunkerrondleidingen waren, maar dit mocht verder de pret niet drukken. Scav en Bolle-040 bedankt voor het delen van de beelden. Altijd leuk om weer even terug te kijken. Zena bedankt voor de geslaagde dag en tot op de Zena Trophy.
De meeting helaas moeten missen , bedankt voor de video's mannen .
De trophy zal ik hoe dan ook meemaken dit jaar , vooral die 12 jarige VWC jubileumshow met 12" wil ik voor geen goud missen
Word het 1x 12 inch of meerdere? Zou me tof lijken als er in de show word gewerkt met meerdere themas die dan afgemaakt worden met een paar 12 inch in bijpassend effect
daarom alvast maar een trailertje altijd leuk dat zena iets organiseert voor de liefhebber, andere importeurs doen zoiets niet. daarom waardeer ik dat altijd enorm.