Zena Golden Colour Box 100sh

Artikelnummer: 4537
Artikelnaam: Zena Golden Colour Box 100sh
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 schots compound waarbij kleur en goudeffecten centraal staan! Topper!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €219,99
l_4537-Zena-Golden-Colour-Box.png

Deze ziet er echt wel leuk uit. Het Tempo zou niet voor iedereen een Plus zijn, maar ik houd er van :d

Vind deze er wel erg mooi uitzien!
Boeketten lijken op film ook erg groot! Of ligt dat aan mij ?
En inderdaad voor deze prijs zou ik hem wel meepakken.
Nu alleen nog de aankondiging dat die ook op de nederlandse markt komt😁😁

Ik vind hem erg goed.
Mijn ervaring met producten van Zena is wel
What you see is what you get

Zoals een paar posts hierboven; Het zou de mysterydeal van een dortse winkel kunnen zijn! Ik heb de snapshot (een andere film in de desbetreffende winkeltopic) vergeleken met de de productvideo en deze komen nagenoeg overeen, zelfs het schietritme! Dan heb je deze voor net onder de 100! Maargoed, who knows...!

Zoals een paar posts hierboven; Het zou de mysterydeal van een dortse winkel kunnen zijn! Ik heb de snapshot (een andere film in de desbetreffende winkeltopic) vergeleken met de de productvideo en deze komen nagenoeg overeen, zelfs het schietritme! Dan heb je deze voor net onder de 100! Maargoed, who knows...!
Dit kan sowieso niet. De verkoop van zena loopt via lesli en een BE artikel behoort niet tot het lesli assortiment.

Lijkt echt totaal niet op elkaar, spreiding is anders en ook de kleuren komen niet overeen.

Back
Bovenaan