Zena golden box [Uitloop 2023]

Erg stom dat Zena inderdaad geen rekening heeft gehouden met het doorlonten en het passen in de doos. .... Maar voor een "gemiddelde" consument die het reservelont van #1 verbind met hoofdlont #2 is het erg onhandig!

Als deze cakes voor de "gemiddelde consument" bedoeld zijn, en dat zal zeker zo zijn, dan is het toch niet zo gek dat er geen rekening wordt gehouden met de mogelijkheid om ze eventueel te kunnen doorlonten?
Diezelfde consument zal ze immers niet doorlonten omdat hij niet eens weet dat dat kan, of omdat hij er de materialen niet voor heeft. En de gemiddelde winkelier zal hem niet op dat idee brengen, want zoals inmiddels wel bekend is is het ook nog eens verboden...

Maar je hebt wél een punt.
Juist van Zena zou ik dit niet verwachten, omdat alle cakes van Thor bijvoorbeeld al een paar jaar wel volgens het principe van een eenvoudige doorlont-mogelijkheid worden geproduceerd.

Gezien de prijs-kwaliteit verhouding zijn het mooie cakes, misschien overweeg ik de komende jaarwisseling deze aan te schaffen

deze heb ik echt compleet gemist. Wat een heerlijke cakes op het filmpje.
Als deze er volgend jaar nog is dan komt deze wellicht op mijn lijstje. Ik heb hem genoteerd.
greetzz

is echt een topper, boeketten zijn groot de tempo zit er goed in vooral de finale op het eind, deze staat zeker dit jaar op me verlanglijstje

Vond het een heerlijke bak voor een prima prijs!
Hierbij mijn filmpje van oud & nieuw, eerste schoten missen maar geeft een prima beeld van de cake ;)
Golden box wordt gevolgd door karton ES 3.0 en een paar mjolnirs.

Zoals anderen ook al zeiden, 1 van de toppers van afgelopen jaar!

Van alles wat ik gezien en afgestoken heb die avond was Golden power #1, maar deze stond op #2 samen met de Zena Mayhem :)

Op de demo van rowy werd de Golden box ook niet geschoten, zo stond het wel op de schietlijst. Maar volgens mij ging het om de Golden Willow Box. De Golden box heeft namelijk ook 70 schoten en op het bovenstaande filmpje zijn het er een stuk meer dan 70. Moet dan dus een typfout geweest zijn op de schietlijst.

Back
Bovenaan