Zena golden box [Uitloop 2023]

Ok, vreemd. Ik ben niet zo bekend met die verschillende Zena boxen. De Golden Box werd opgeroepen en daarna niet gecorrigeerd. Dan ga ik er als toeschouwer vanuit dat het ook de Golden Box betreft. De (Golden) Willow Box stond niet op de schietlijst, maar bevat inderdaad 100 schoten. Het lijkt er dan inderdaad op dat die geschoten is.

Zit eraan te denken om eerst een cake van de brutal box af te steken en daarna 1 pot van deze.... ben er nog niet over uit...tips welkom

Deze box vorig jaar gehad en twee dagen terug gezien in Benthuizen en ik blijf het echt een topbox vinden :)

Toen ik beide cakes had afgestoken vorig jaar ben ik naar binnen gerend om ze al weer bij het lijstje van dit jaar te schrijven. Denk niet dat Nederlands vuurwerk veel beter word dan dit.

Enorm mooie bak, mooie felle goudkleuren. Vooral genoten van de Brocade cake. Zeker zijn geld waard alleen jammer dat hij wat eentonig is.

Enorm mooie bak, mooie felle goudkleuren. Vooral genoten van de Brocade cake. Zeker zijn geld waard alleen jammer dat hij wat eentonig is.

Vind er niets eentonigs aan, had hem voor het tweede jaar op rij en vond hem wederom geweldig :)

Wat een gewelding ding. Tempo is bijzonder goed, precies zoals deze moet. Knallen zijn hard, en boeketten ook erg mooi! Echt 1 om voor dit jaar weer op de lijst te zetten!

Straatfilm:

Ik had hem gewonnen met een facebookactie en ik had hem vorig jaar. Echt een super mooie bak! Leek alsof het tempo dit jaar hoger lag en dat maakt hem alleen maar mooier! Aanrader!

Back
Bovenaan