Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ach voor 5 tientjes is het best een leuke meepakker als je er in de buurt bent.Veel te duur en niet bijzonder,zelfs in de lvc, neem de thermal jewels bv 50 shots 1200 gr nem kruitgewicht en 55 euro afgelopen jaar als je er vroeg bij was ,de wet en regelgeving in België maakt los vd prijzen een hoop stuk voor de branche daar, zie de belachelijke prijzen vd riakeo boxen die je in 2 delen moet kopen??? Voor mij is het België verhaal wel verleden tijd,zeg ik met een kleine traan
Als je hem combineert met een paar andere 500 grammers is het best leuk idd.bij mij stond er toch echt 1200 gr nem op de verpakking hoor , weet net zo direct welke batch ik had (denk iig voor 2023 want ik kocht hem in de bunkeropruiming afgelopen jaar)maar idien mogelijk pak ik hem er zeker weer bij dit jaar voor die prijs ,had hem gekoppeld aan wat riakeo 500 grammers geschoten ,en zo is er voor iedereen gelukkig ook wel een product waar je blij van wordt, en benmet je eens het is geen spektabelboxje qua verschillende uitwerkingen
Compound zijn gekoppelde cakes toch? En als je 50 schoten hebt is het nooit meer dan 1kg nem aangezien er maar 2 cakes in zitten? Lijkt me bijzonder dat het meer geweest is, mag wettelijk namelijk niet.ja dat is het vreemde juist ,zag ook een foto van een open box waar je 2 cake's zag (gekoppeld uiteraard) maar had toch echt het idee dat het er bij mij als een compound(je) uitzag ,en niets ten nadele vd zena uiteraard hoor ,maar is hier in mijn regio nauwelijks verkrijgbaar ,misschien zena de meern ,komen vast weer nieuwe leuke producten van de diverse importeurs op de markt straks dus keuze genoeg hopelijk straks !![]()
Mijn ervaring met Zena is wel What you see is what you get en dat is lang niet overal zoja dat is het vreemde juist ,zag ook een foto van een open box waar je 2 cake's zag (gekoppeld uiteraard) maar had toch echt het idee dat het er bij mij als een compound(je) uitzag ,en niets ten nadele vd zena uiteraard hoor ,maar is hier in mijn regio nauwelijks verkrijgbaar ,misschien zena de meern ,komen vast weer nieuwe leuke producten van de diverse importeurs op de markt straks dus keuze genoeg hopelijk straks !![]()
dat was mijn verbazing ook al vanaf het begin ,maar dacht dat er een maximum van 25 gr per tube telt en dan zou je met 50 x 25 gram wel kloppend uitkomen maar meen toch echt dat er bij mij geen scheiding tussen de 2 cake's zichtbaar was , maar heb zoveel gestookt dat ik het ook niet meer 100 % zeker weet hoor ,en heb geen straat filmpjes vd zena box bekeken en die geven uiteraard de beste echte weergave ,komt wellicht beter uit dan dit productfilmpjeCompound zijn gekoppelde cakes toch? En als je 50 schoten hebt is het nooit meer dan 1kg nem aangezien er maar 2 cakes in zitten? Lijkt me bijzonder dat het meer geweest is, mag wettelijk namelijk niet.
mee eens hoor ,de werkelijkheid is meestal beter dan de productie film in het geval van de zena producten ,maar zoals gezegd beschikbaarheid is hier heel beperktMijn ervaring met Zena is wel What you see is what you get en dat is lang niet overal zo
Ja dat klopt idd in NL wel deze staat ook in BE nu voor €55mee eens hoor ,de werkelijkheid is meestal beter dan de productie film in het geval van de zena producten ,maar zoals gezegd beschikbaarheid is hier heel beperkt
Ja BE is niet meer wat het geweest is vorig jaar ook niet geweest.had hem gezien maar sla belgie al heel wat wat jaartjes over (helaas) mijn maatje gaat nog wel naar belgie omdat zijn zoontje nog wel van die knalletjes houd maar lvc acties zijn altijd weer tijdsgebonden en van beperkte duur anders had ik af en toe nog wel wat mee kunnen laten nemen .
Ik rij inderdaad alleen voor de lvc acties even de grens over, verder is het veels te duur!had hem gezien maar sla belgie al heel wat wat jaartjes over (helaas) mijn maatje gaat nog wel naar belgie omdat zijn zoontje nog wel van die knalletjes houd maar lvc acties zijn altijd weer tijdsgebonden en van beperkte duur anders had ik af en toe nog wel wat mee kunnen laten nemen .
Precies nog even los vd 1kg kruit regel voor de Belgische kant van justitie mbt vervoer en aanschafIk rij inderdaad alleen voor de lvc acties even de grens over, verder is het veels te duur!