Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was vanmorgen voor het eerst (samen met een kennis) bij Zena de bunker in Baarle. Wat een teleurstelling was dit. Wij werden geholpen door iemand die zo chagerijnig en onvriendelijk was dat wij ons er erg ongemakkelijk en onwelkom bij voelde. Ik had begrepen extra korting te kunnen krijgen met mijn lvc pas maar kreeg te horen dat dat niet zo was en ik maar naar Zena in Olen moest gaan voor extra korting. Toch een paar dingen besteld, had alleen geen zin om te controleren omdat de sfeer erg ongemakkelijk was en ik zo snel mogelijk weg wou. Wat er aan de hand was weet ik niet, misschien net iemand overleden of ontslagen ofzo. Maar hier kom ik nooit meer. Kennis van mij dacht er precies hetzelfde over. Thuis bestelling gecontroleerd en er miste een doos nitraten. Wij waren al om 10.00 uur aanwezig. De eerste 25 bezoekers zouden gratis het potje crackling pearls krijgen welke er uiteindelijk ook niet bij bleek te zitten. Was mijn eigen schuld omdat ik niet gecontroleerd had maar weet 1 ding zeker en dat is dat ik hier nooit meer kom.
Ik stond kwart voor tien al te wachten in de auto voor zena de bunker samen met die kennis (een donkere jongen). 1 van die jongens bleef ons maar aanstaren. Telkens als ik wegkeek en later weer zijn kant opkeek zat ie nog steeds te staren met een niet al te vriendelijke/chagerijnige blik. Dit tot 3x toe. Wij snapten er niks van.
Nieuw!!
ZENA-TRAAT... Goedgekeurd door Mao!
Vanaf nu enkel verkrijgbaar bij Zena Vuurwerk Olen & Baarle!
Introductie-prijs: € 5,50!
Pssst: denk aan je Lvc pas of nieuwsbrief-sticker & geniet van een heuse korting!! Bekijk bijlage 14778