Zena De Bunker

Hier zijn de winnaars!
Knal ze maar!

Like it? Share it!

1380120_711945175502189_260195746_n.jpg

https://www.facebook.com/zenavuurwerk

Zonde man, zulke verhalen hoor je zelden tot nooit over Zena. Laat ik eerst dit zeggen: Je weet inderdaad nooit wat er aan de hand is met zo'n verkoper. En inderdaad was een deel van de acties bestemd voor Olen en is dat dus eigenlijk je eigen schuld. Een doos nitraten missen kan iedere verkoper een keer overkomen. Alles bij elkaar toch een vervelende ervaring natuurlijk. Maar ik zou zeggen: kop op en volgende keer beter!

Ik was vanmorgen voor het eerst (samen met een kennis) bij Zena de bunker in Baarle. Wat een teleurstelling was dit. Wij werden geholpen door iemand die zo chagerijnig en onvriendelijk was dat wij ons er erg ongemakkelijk en onwelkom bij voelde. Ik had begrepen extra korting te kunnen krijgen met mijn lvc pas maar kreeg te horen dat dat niet zo was en ik maar naar Zena in Olen moest gaan voor extra korting. Toch een paar dingen besteld, had alleen geen zin om te controleren omdat de sfeer erg ongemakkelijk was en ik zo snel mogelijk weg wou. Wat er aan de hand was weet ik niet, misschien net iemand overleden of ontslagen ofzo. Maar hier kom ik nooit meer. Kennis van mij dacht er precies hetzelfde over. Thuis bestelling gecontroleerd en er miste een doos nitraten. Wij waren al om 10.00 uur aanwezig. De eerste 25 bezoekers zouden gratis het potje crackling pearls krijgen welke er uiteindelijk ook niet bij bleek te zitten. Was mijn eigen schuld omdat ik niet gecontroleerd had maar weet 1 ding zeker en dat is dat ik hier nooit meer kom.

Ik moet eerlijk zeggen,en dit is geheel persoonlijk,bij Zena in Olen is het personeel gezelliger en de sfeer leuker.Misschien ook omdat het groter is en de keuze groter.Ik kom ook niet meer bij Zena in baarle,om verschillende redenen,en daar heeft peter er 1 van genoemd.
Desondanks,en zo is Zena ook,weet ik uit ervaring,Peter,ik zou een mailtje naar Zena toesturen met je verhaal en ik wil wedden dat je dan wel goed en normaal antwoord krijgt.

Weet bijna wel zeker dat dit niet aan de verkopers heeft gelegen, ook hun kunnen idd wel eens een slechte dag hebben, maar dat zal niet ten koste gaan van de klanten.

Er zijn momenteel best veel aanbiedingen/kortingen.
Sommigen gelden in Baarle, andere weer uitsluitend in Olen.

Op VWB merk ik de laatste tijd vaak dat dit soms verwarring met zich meebrengt, de nieuwsbrief wordt niet goed gelezen waardoor bepaalde kortingen en akties door de war worden gehaald.

Ik snap goed als je je verheugd op leuk vuurwerk, je struint de aanbiedingen af, gaat naar Baarle en komt daar tot de conclusie dat het meeste van je lijst alleen in Olen geldig is.
Of er zijn bepaalde dingen niet, die je dan ook weer alleen in Olen kunt halen.

Als freak zijnde, is het belangrijk dat je goed de akties doorleest en kijkt waar wat geldig is.
Dit om teleurstellingen te voorkomen.
In Baarle is zowiezo een kleinere Bunkeropslag waardoor het assortiment en de voorraad ook beperkter is, wat logisch is.

Het ligt dus niet altijd aan de verkopers, ben er van overtuigd dat hun allemaal vol passie enorm goed hun best doen!

Heb ook nog nooit problemen gehad bij de bunker.

Altijd vriendelijk personeel,koffie staat klaar en er valt altijd wel iets te regelen
met acties.

Maar goed dat jij dat zo hebt ervaren is wel vervelend natuurlijk.

Lekker naar olen rijden volgende keer leuke winkel leuke prijzen leuke mensen dit gezegt hebbende verdiend een winkel altijd een tweede kans een winkel afbranden om een onaardige asso heeft de winkel ook niet verdiend.:bye:

Ik stond kwart voor tien al te wachten in de auto voor zena de bunker samen met die kennis (een donkere jongen). 1 van die jongens bleef ons maar aanstaren. Telkens als ik wegkeek en later weer zijn kant opkeek zat ie nog steeds te staren met een niet al te vriendelijke/chagerijnige blik. Dit tot 3x toe. Wij snapten er niks van.

Misschien zag hij jullie voor Sinterklaas en zwarte Piet aan en dacht van: Shit! Die twee zijn veeeel te vroeg!
LOL!

Ik kan me echt werkelijk hier niets bij voorstellen. Zena personeel is er op gefocust om de klant altijd tevreden te stellen en het is een gewoonte die er in zit door jaren ervaring.
Er kunnen natuurlijk ook klanten zijn die korting op korting vragen plus nog meer extra extra extra.Pfff!!
Maar zelfs die klanten gaan tevreden weg en komen elk jaar toch weer terug.
Dus wat er precies is gebeurt snap ik niet,want ik herken dit totaal niet bij de bunker.

''Beetje vreemd hoe sommige/meerdere mensen reageren en de conclusies die sommige mensen trekken terwijl ze er niet bij zijn geweest. ''

Omdat dit echt hoogst uitzonderlijk is en nog nooit is voor gekomen.

Ten eerste,Toon vindt het jammer dat je Baarle gaat verlaten.Kan wel zeggen dat in de jaren je de persoonlijkheid van de Bunker bent geworden.
Vindt het jammer peterburgergs om je reactie te lezen maar dat is jouw recht.
Maar de jongens zorgen dat het altijd goed komt.
Kan me ook eerlijk gezegd helemaal niks bij voorstellen.
Geen idee wat het is geweest of hoe het bij jou over is gekomen.
Maar ze zorgen altijd ervoor dat je een tevreden klant bent.

Inderdaad een raar verhaal, maar jij zal dat hier niet voor niks tikken geloven doe ik t dus wel.
Ben dit niet gewend, zena heeft een goede klantvriendwlijkheid.
Zijn altijd sociale mensen. Ze houden iedereen vooor zover dat kan te vriend.
Slim ook, want als je je als vuurwerkliefhebber verbonden voelt met een winkel zal je er vaker je geld besteden.
Hoor zovaak mensen praten alsof het hun beste maat is achter de toonbank.
Een betere bedrijfsformule kun je niet hebben.
Desondanks kan zoiets, hoe het ook kwam of misschien op jou overkwam, net.
Als jij een zaak runt bwn je hier niet bij gebaat.

Dat 1 persoon jullie zo behandeld heeft zegt natuurlijk niks over rest van het personeel bij Zena.

Dus ik zou zeggen ga er nog is heen en misschien ga je dan wel weer met een hele andere ervaring naar huis weet je.:)

Nieuw!!
ZENA-TRAAT... Goedgekeurd door Mao!

Vanaf nu enkel verkrijgbaar bij Zena Vuurwerk Olen & Baarle!
Introductie-prijs: € 5,50!

Pssst: denk aan je Lvc pas of nieuwsbrief-sticker & geniet van een heuse korting!! Zena-Traat2.jpg

Dat is nou wat ik zo goed vind van Zena. Zelfs al is het een keer niet goed, dan wordt het netjes opgelost. Dat is bij de menig bedrijf wel anders.

Back
Bovenaan