Zena De Bunker

Zelf sta ik ook met regelmaat in de bunker en het is idd zo dat de klanten in de ochtend komen omdat ze dan nog de hele dag voor zich hebben,op een enkeling na natuurlijk.Vanaf juli zijn er weer ruimere openingstijden maar voor de grotere boodschappen kun je toch beter naar de Zena store in Olen gaan ivm betere kortingen en veel ruimere keuze in het assortiment.

Nou die sfeer die ik gister bij de bunker heb geproeft is er in Olen niet hoor.
En kortingen.. tsja daar moet je idd voor in Olen zijn.
Maar in de Bunker wordt gelukkig ook vaak wat korting en/of een presentje gegeven.
Bedankt voor de koffie gister middag!
Groetjes remco.
en tot de volgende keer.

Olen is gewoon wat rustiger Remco :p Alles op z'n tijd :) Ik ben er geweest voor een gesprek en er was toch echt wel desondanks dat er maar 1 klant was een heerlijke sfeer haha.

De sfeer maak je toch echt zelf.. heb je teveel verwachtingen dan moet je ook tegen de teleurstelling kunnen. Zo niet, dan moet je je verwachtingen loslaten.

Heb het er met Toon nog over gehad. Zijn ervaring leerde hem dat na 14.00 gewoon niemand meer kwam opdagen, of misschien een enkele klant voor een tientje of zo. Dat weegt natuurlijk niet op tegen de tijd dat er een werknemer aanwezig moet zijn in de winkel en zich daar stierlijk moet zitten vervelen, toch? :p

Tja in een droom die ik wel eens heb besloot men(overheid)om een extra stook uurtje toe te staan op bv bevrijdings dag(trouwens niet echt een slecht idee al zeg ik het zelf)dat geeft de mensen ook eens een reden om zomaar binnen te lopen om wat te kopen.maar ja dat zal altijd wel een droom blijven

De sfeer maak je toch echt zelf.. heb je teveel verwachtingen dan moet je ook tegen de teleurstelling kunnen. Zo niet, dan moet je je verwachtingen loslaten.

De sfeer moet toch ook van de verkoper/ambiantie afkomen. Zena olen lijkt groot als er maar een paar klanten zijn,maar kan erg gezellig zijn. En wat ik al eerder aangaf, de keuze in assortiment is vele malen groter. En als het gezellig gaat worden gaat het met de korting ook wel goed:)

De sfeer moet toch ook van de verkoper/ambiantie afkomen. Zena olen lijkt groot als er maar een paar klanten zijn,maar kan erg gezellig zijn. En wat ik al eerder aangaf, de keuze in assortiment is vele malen groter. En als het gezellig gaat worden gaat het met de korting ook wel goed:)

Snap ik , alleen teveel verwachten schiet nooit op. En je weet ook nooit waarom de sfeer wat minder is haha. Daarom maar zelf sfeer creëren als je vind dat die er niet is :) Zoiezo ben ik al blij als ik in de winkel sta.

Openingstijden voor het hele jaar: :D
openingsuren_debunker.png

Geen aanbiedingen die ze online bekend maken, maar als je naar Zena de Bunker gaat zijn er in de winkel zelf altijd heel veel mooie aanbiedingen!

Lees net op FPM dat Toon gestopt is met werken in de Bunker. Jammer om te horen, want Toon was toch wel het boegbeeld van deze winkel.

Toon bedankt voor alles!

Schrik hier toch wel een beetje van!
Na ruim 12 jaar bunker bezoek geen Toon meer, dat zal wel erg wennen worden.
Toon bedankt voor de mooie jaren!

Toon was gewoon een stuk "meubilair" van Zena de Bunker! Hij past erbij en hoort in het plaatje.
Zena de Bunker Toon en Tabac o Thiek Gys!

Het waren top jaren! Hopelijk tot weerziens! Hoop je nog te zien bij bijvoorbeeld een LVC Meeting etc! Succes verder! En ik hoop dat er weer zo'n fantastische enthousiaste medewerker(s) staan bij de Bunker. Want de Bunker stond/staat tocj wel bekend om zijn gezelligheid! :D

Ben wel benieuwd waar dit dan staat?

Back
Bovenaan