Even offtopic: ik vind dat dit wel ontopic is omdat het gaat over de winkel Zena de bunker.
Nu weer ontopic: al hebben ze nog zoveel acties en goedkope 500-grammers, dat maakt deze prijs er niet beter op. Fair of niet fair vind ik ook helemaal niet belangrijk, want we hebben hebben het hier over zaken doen, en zaken doen is hard. Als zena een goeie aanbieding heeft dan ga ik daar gewoon van profiteren en som ik een voor een alle acties, gratis pijlen, loterijen, LVC-pas enz. op waar ik aan mee wil doen en ga ik des noods voor de rest naar de concurrent als die wat beters te bieden heeft. Als je niet op die manier vuurwerk koopt en gewoon doorgaat met het kopen van DJF thunders of andere producten die je te duur vindt terwijl er beter te krijgen is ben je misschien wel fair, maar wat heb je eraan om winst van aanbiedingen te compenseren met verlies op een duur product? Als winkels niet willen dat je alleen de best geprijsde producten koopt moeten ze die producten maar niet voor die prijs aanbieden. Vuurwerk is al duur genoeg en Zena maakt genoeg winst, geen reden om eerlijk te zijn of medelijden te hebben. Ze bieden het zelf aan, daar ben ik alleen maar blij mee.