Zena De Bunker

In de winkel zelf is het in ieder geval een stuk gezelliger, hahahaha

Dat komt mede door het feit dat mensen op internet hun verhaaltje wel durven te doen en dan in de winkel schijnheilig naar je lachen voor een kadootje.

Some people......

Maar voornamelijk komt dit natuurlijk door de ubergezellige sfeer in de winkels en de goede service die jullie verlenen. Met de aanbiedingen van komend weekend kan ik helemaal goed begrijpen dat iedereen super vrolijk is, topactie!

@ vincer,

plus het feit dat je in de winkel komt om je collectie aan te schaffen en des noods een leuk praatje houden over vuurwerk. Dat was de reden dat ik vroeger graag bij Zena kwam, of het nou bij Gijs was of Toon. Gewoon een gezellige zaak met mensen die er tenminste verstand van hebben.

En voor hun ook leuk als er mensen komen die niet vragen naar handgranaten en lawinepijlen..

Worden vandaag laat verwacht in Baarle. Verkoop zal morgen zijn.

- Midgaard, serie van 8 potten
- Hydra, serie van 8 potten
- Ragnarok, serie van 6 potten
- Lionheart
- Perkunas
- Hercules
- Peacock
- Achilles
- Aphrodite

Laatst bewerkt:
Worden vandaag laat verwacht in Baarle. Verkoop zal morgen zijn.

- Midgaard, serie van 8 potten
- Hydra, serie van 8 potten
- Ragnarok, serie van 6 potten
- Lionheart
- Perkunas
- Hercules
- Peacock
- Achilles
- Aphrodite

weet niet waar je vandaan haald dat de verkoop morgen zal zijn.... op avp zeggen ze dat ze ook vandaag al in de verkoop liggen...

weet niet waar je vandaan haald dat de verkoop morgen zal zijn.... op avp zeggen ze dat ze ook vandaag al in de verkoop liggen...

Waarom zou je de voorzitter van de LVC, vast lid van alle websites en met contacten met de heren van Original niet geloven dan?

Wie op AVP zouden meer wijsheid in pacht hebben dan Sisser?

Degene die de tabak-o-thiek runt in Baarle postte zojuist op AVP dat alles rond 15:00 binnenkomt.

Lijkt me dat deze nog net wat beter op de hoogte is van de levering dan Sisser ;)

Genoeg erover lijkt me...blijft een welles nietes spelletje zo :D
Je kan er iig vanuit gaan dat ze sowieso morgen te koop zullen zijn lijkt me?
:p

Mijn eerste post zei ook dat ze vandaag te koop zouden zijn maar na info van Mr Tabaco die in zijn post op AVP mij verbeterde en dat het pas morgen in de verkoop zou zijn heb ik de post hier ge-edit.
Daarna heeft Mr. Tabaco zijn post op AVP weer ge-edit met de mededeling dat het toch nog vandaag wordt. Ik hoop dat dit duidelijk is en de verwarring verklaart.
Iig. is het dus later in de middag bij de Baarlse vestigingen te koop.
Nu hoop ik niet dat de vrachtwaggel een lekke band of zoiets krijgt want dan moet alles weer veranderd worden.
Dank voor de steun Jup.

Mijn eerste post zei ook dat ze vandaag te koop zouden zijn maar na info van Mr Tabaco die in zijn post op AVP mij verbeterde en dat het pas morgen in de verkoop zou zijn heb ik de post hier ge-edit.
Daarna heeft Mr. Tabaco zijn post op AVP weer ge-edit met de mededeling dat het toch nog vandaag wordt. Ik hoop dat dit duidelijk is en de verwarring verklaart.
Iig. is het dus later in de middag bij de Baarlse vestigingen te koop.
Nu hoop ik niet dat de vrachtwaggel een lekke band of zoiets krijgt want dan moet alles weer veranderd worden.
Dank voor de steun Jup.

ok dat kon ik ook niet weten van die veranderingen maar vond dus de 2 berichten wat tegensrijdig. En misschien en ik weet het wel zeker heb ik iets te krap de bocht genomen en wat te snel een ove over reacting geplaats.

Net nog even langs geweest, was aardig rustig, we waren eigenlijk de enigste in de winkel haha. Snel geholpen dus, lekker geprofiteerd van de geweldige loos acties en ook nog de pot 'China Girl' van Original gratis gekregen, top!

Net nog even langs geweest, was aardig rustig, we waren eigenlijk de enigste in de winkel haha. Snel geholpen dus, lekker geprofiteerd van de geweldige loos acties en ook nog de pot 'China Girl' van Original gratis gekregen, top!

Mooi man hadden ze nog genoeg actie artikelen liggen? Ik ga dit weekend namelijk ook nog :cool:

Zena Loost

Zena Loost

Zena heeft weer een leuke weekendactie:

zenaloost2.jpg

Wat een goede acties, zeker die Toffee, erg goede knaller voor een zeer klein prijsje nu. Top Zena! :)

Mooi man hadden ze nog genoeg actie artikelen liggen? Ik ga dit weekend namelijk ook nog :cool:

Ja zeker. Had geinformeerd en de Silver Cracker en Toffee hebben ze in ieder geval nog genoeg op voorraad! De rest weet ik niet, maar ik neem aan dat ze die ook genoeg hebben ingeslagen.

Back
Bovenaan