Zena De Bunker

Hier dan, nog een!!!

Een speciale actie in de bunker.

Wanneer jij kunt aangeven dat je een follower van ZenaVuurwerk op twitter bent, krijg je een gratis 7 Bang Rocket!

Dus volg en krijg gratis vuurwerk!
http://twitter.com/#!/Zenavuurwerk

Ik snap helemaal waarom deze pijl gratis is! Dit filmpje wat overigens niet van mij is spreekt voor zich:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar je moet een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken :bye:

291762_295889417107769_257331647630213_1174711_385855112_n.jpg

Deze aanbieding geldt ook bij zena olen en bij zena de tabak o thiek.

Wat!? Ik geloof m'n ogen niet. Dat zijn wel hele mooie aanbiedingen!

Gaan deze producten uit het assortiment?

Vuurwerkbelgië nitraten ken ik trouwens niet, wat zijn dat voor nitraten?

hmm het is niet die 50cent hoor.
eerst was het 6 euro.
rond januari werden ze in eens 7euro
rond april in eens 8 euro.
en nu dus 8.50 euro!
een prijs stijging van 2.50euro op 1 jaar vind ik ook een beetje gortig!!

Dat produkt is misschien in prijs gestegen. Maar als je kijkt wat er allemaal in prijs gedaald is (bijvoorbeeld de z05 cakes), wat voor leuke acties original voor ons heeft.(nu weer met deze knallers) En wat de prijzen van de 500 grammers zijn! Vind ik het niet fair om hier over te gaan klagen

Laten we maar weer ontopic gaan

Dat produkt is misschien in prijs gestegen. Maar als je kijkt wat er allemaal in prijs gedaald is (bijvoorbeeld de z05 cakes), wat voor leuke acties original voor ons heeft.(nu weer met deze knallers) En wat de prijzen van de 500 grammers zijn! Vind ik het niet fair om hier over te gaan klagen

Even offtopic: ik vind dat dit wel ontopic is omdat het gaat over de winkel Zena de bunker.

Nu weer ontopic: al hebben ze nog zoveel acties en goedkope 500-grammers, dat maakt deze prijs er niet beter op. Fair of niet fair vind ik ook helemaal niet belangrijk, want we hebben hebben het hier over zaken doen, en zaken doen is hard. Als zena een goeie aanbieding heeft dan ga ik daar gewoon van profiteren en som ik een voor een alle acties, gratis pijlen, loterijen, LVC-pas enz. op waar ik aan mee wil doen en ga ik des noods voor de rest naar de concurrent als die wat beters te bieden heeft. Als je niet op die manier vuurwerk koopt en gewoon doorgaat met het kopen van DJF thunders of andere producten die je te duur vindt terwijl er beter te krijgen is ben je misschien wel fair, maar wat heb je eraan om winst van aanbiedingen te compenseren met verlies op een duur product? Als winkels niet willen dat je alleen de best geprijsde producten koopt moeten ze die producten maar niet voor die prijs aanbieden. Vuurwerk is al duur genoeg en Zena maakt genoeg winst, geen reden om eerlijk te zijn of medelijden te hebben. Ze bieden het zelf aan, daar ben ik alleen maar blij mee.

Ik klaag niet hoor!
Ik vind zena een heel eerlijke winkel hoor.
Maar puur op dit product gebaseerd is dit me mening:wink:
voor de rest een top firma!

BTW wat een mooie actie's ik doe niet meer aan illegaal maar het word wel erg verlijdelijk om ff na Belgie te gaan!

zie ik dat nu goed? 10doosjes silver cracker voor 10e? helemaal gaaf!!

Laatst bewerkt:
Ik snap helemaal waarom deze pijl gratis is! Dit filmpje wat overigens niet van mij is spreekt voor zich:

movie

Maar je moet een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken :bye:

Wat een ongelooflijk ***filmpje:cry:... Nou, dat filmpje is dus echt niet de rede waarom we hem gratis weggeven.
We krijgen genoeg positieve feedback, dus ik geloof wel in wat ik weggeef.

Sterker nog, alle vrouwen die bij Zena-Vuurwerk komen krijgen een gratis wensballon.
Ze staan er meestal bij zo van "Wat doe ik hier" en daar fleuren ze van op.
Jullie blij, wij blij....

Even offtopic: ik vind dat dit wel ontopic is omdat het gaat over de winkel Zena de bunker.

Nu weer ontopic: al hebben ze nog zoveel acties en goedkope 500-grammers, dat maakt deze prijs er niet beter op. Fair of niet fair vind ik ook helemaal niet belangrijk, want we hebben hebben het hier over zaken doen, en zaken doen is hard. Als zena een goeie aanbieding heeft dan ga ik daar gewoon van profiteren en som ik een voor een alle acties, gratis pijlen, loterijen, LVC-pas enz. op waar ik aan mee wil doen en ga ik des noods voor de rest naar de concurrent als die wat beters te bieden heeft. Als je niet op die manier vuurwerk koopt en gewoon doorgaat met het kopen van DJF thunders of andere producten die je te duur vindt terwijl er beter te krijgen is ben je misschien wel fair, maar wat heb je eraan om winst van aanbiedingen te compenseren met verlies op een duur product? Als winkels niet willen dat je alleen de best geprijsde producten koopt moeten ze die producten maar niet voor die prijs aanbieden. Vuurwerk is al duur genoeg en Zena maakt genoeg winst, geen reden om eerlijk te zijn of medelijden te hebben. Ze bieden het zelf aan, daar ben ik alleen maar blij mee.

Valt mij wel op dat jij altijd negatief bent zeg. Denk niet dat jij heel veel van de grote mensen wereld snapt en je zult vast nog niet ouder dan 17 zijn:D Zo Nee, onderbouw je reacties eens een keer

Valt mij wel op dat jij altijd negatief bent zeg. Denk niet dat jij heel veel van de grote mensen wereld snapt en je zult vast nog niet ouder dan 17 zijn:D Zo Nee, onderbouw je reacties eens een keer

AUB zeg! jij ben ook een vervelend manneke zeg.
Ik bedoel: Ik vond zijn mening nogal uitgebrijd en goed onderbouwd hoor.
Eigenlijk wil ik me nergens mee bemoeien.
Maar ik vind jou post behoorlijk aanvallend over komen.

AUB nu ontoppic
want wat heeft Original/zena tog een heerlijke actie's op dit moment zeg!

Baby Scheet is fan van Zena en dus zul je vrij wel altijd van die reacties krijgen, mensen die niet tegen kritiek kunnen.

En of ze dat hebben!

Gratis pijl, loterij voor gratis vuurwerk, standaard aanbiedingen, herfstvakantie aanbiedingen en nu ook nog de loos aanbiedingen! Wat ook erg mooi is, bij loots heb je nu 5x toffee voor 25e, en bij zena 10x toffee voor 30e :D

We sure are rocking with the best!

AUB zeg! jij ben ook een vervelend manneke zeg.
Ik bedoel: Ik vond zijn mening nogal uitgebrijd en goed onderbouwd hoor.
Eigenlijk wil ik me nergens mee bemoeien.
Maar ik vind jou post behoorlijk aanvallend over komen.

AUB nu ontoppic

Niks met aanvallend te maken. Maar opmerkingen als ZENA maakt genoeg winst en vuurwerk is al duur zat vind ik gewoon loze uitspraken. Het heeft niks te maken met of ik wel of geen fan van deze zaak ben maar gewoon met principes.

Zoals je beweert dat de DJF in een jaar van 6 euro naar 8,5 zijn gestegen, dat is gewoon niet waar. Er is een prijsstijging geweest van 50 cent per slof! En als je een karton zou kopen zoals jij beweert betaal je maar 5 euro!

Kan er gewoon niet goed tegen als er onzin verteld word! Dat is alles wat ik bedoel hoor

Maar weer on topic dan he

Negatief? Valt wel mee.
Wat!? Ik geloof m'n ogen niet. Dat zijn wel hele mooie aanbiedingen!
*verhaal* Ze bieden het zelf aan, daar ben ik alleen maar blij mee.

------------------

Niks met aanvallend te maken. Maar opmerkingen als ZENA maakt genoeg winst en vuurwerk is al duur zat vind ik gewoon loze uitspraken.
Kun je dat onderbouwen?

Back
Bovenaan