Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Lekker bak zeg!!! Had hem zo doorgelont dat de 1e cake los ging en vervolgens gingen cake 2,3,4 tegelijk af :handsup::handsup:

Heb hem ook gefilmd maar die komt over een tijdje pas online.

Ik had ze in een actie,voor 60eu per stuk.Voor dat geld een topper,had cake 1 en 2 achterelkaar en cake 3 en 4 tegelijk doorgelont.Lekker rammen......

ik had 2 varianten:

zena cakebox (2015 versie 1580):

20161228_103029.jpg

Zena cakebox (2016 versie):

zenacakebox2016.jpg

Toch wel verschillend met effecten, maar deden het alle 2 super, de 2015 versie vond ik beter met doorlonten, omdat de lonten halve wegen de cake overgaan op quickmatch, krijg je toch een vloeiende overgang van cake naar cake.

De 2016 had hoofdlont gewoon visco, en reservelont rood snellont, loopt naar mijn idee toch minder goed door, in ieder geval iets meer vertraging tussen de cakes.

Ik had m uit baarle, komt in een langwerpige doos. Ik heb alleen cake 3 en 4 los geschoten (1 en 2 staan nog in de schuur). Lijkt wel anders dan de NL versie, klopt dat?

Mijn filmpje van de Zena Cakebox, eerst gaat er 1 af en vervolgens gaan er 3 tegelijk af :p
Echt een dikke cakebox :droolthum

ik had 2 varianten:

zena cakebox (2015 versie 1580):

Bekijk bijlage 32067

Zena cakebox (2016 versie):

Bekijk bijlage 32068

Toch wel verschillend met effecten, maar deden het alle 2 super, de 2015 versie vond ik beter met doorlonten, omdat de lonten halve wegen de cake overgaan op quickmatch, krijg je toch een vloeiende overgang van cake naar cake.

De 2016 had hoofdlont gewoon visco, en reservelont rood snellont, loopt naar mijn idee toch minder goed door, in ieder geval iets meer vertraging tussen de cakes.

Wel apart he die doos met LESLI erop...

Back
Bovenaan