Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Deze box had de buurman. Blijft toch een mooi bakkie hoor. Lekker burst en grote boeketten. Met een mooie aanbieding, ga ik deze zeker weer eens aanschaffen.

Joh weet je nog dat we toen zaten van wow een 2kg cakebox voor €100?!?! En dat terwijl verder alles duurder is geworden incl de prijs van vw als het NL binnen komt.

Joh weet je nog dat we toen zaten van wow een 2kg cakebox voor €100?!?! En dat terwijl verder alles duurder is geworden incl de prijs van vw als het NL binnen komt.

Nee, want toen al haalde je in freakacties 500-grams cakes voor 15-20 euro en ik weet nog uit die tijd dat ik een Immortal Gold voor 70 euro haalde bij een 'surprise-actie'. Deze voor 100 euro was toen volgens mij niet heel uniek, en nogsteeds niet.

Nee, want toen al haalde je in freakacties 500-grams cakes voor 15-20 euro en ik weet nog uit die tijd dat ik een Immortal Gold voor 70 euro haalde bij een 'surprise-actie'. Deze voor 100 euro was toen volgens mij niet heel uniek, en nogsteeds niet.

Edit: Ik heb het trouwens over 100 euro als aanbiedingsprijs, want de adviesverkoopprijs ligt volgens mij nog steeds op 180 euro.

Op Vuurwerkbieb staat dat de adviesverkoopprijs €119,95 is. Maar in de voorverkoop altijd voor €100 verkrijgbaar volgens mij, en in de freakacties rond de €80/85.
Best een leuke box trouwens. Had afgelopen O&N de compound versie en die viel bij mij echt niet tegen. Soms een storende pauze tussendoor, maar dat hebben wel meer compounds. Zeker de laatste cake is goed. De rest heeft vrij veel standaard effecten vind ik.

Adviesprijs 119,50 en in 2012 bestonden er nog geen freak acties ala VWoutlet die er als eerste mee was :wink: en lees de eerste 2 pag nog even door over hoe iedereen blij was met de prijs/kwal verhouding, beter dan jouw post/kwal verhouding van laatste tijd :wink:

Deze bak was in z'n introductie jaar zeker echt prima qua prijs kwaliteit verhouding! Toen betaalde je vaak rond de 40 euro voor 500 grammer. Kan het me ook herrinneren dat ik helemaal hyped was op een Zena demo!

Adviesprijs 119,50 en in 2012 bestonden er nog geen freak acties ala VWoutlet die er als eerste mee was :wink: en lees de eerste 2 pag nog even door over hoe iedereen blij was met de prijs/kwal verhouding, beter dan jouw post/kwal verhouding van laatste tijd :wink:

Resumé: Richardus vraagt of wij dat nog weten, een cakebox voor 100 euro. Willymeuf zegt: nee, dat weet ik niet meer, want destijds kocht je ook al 500-grammers voor 15-20 euro en andere cakeboxen voor 70 euro. Richardus zegt: ooh, maar in 2012 is vuurwerkoutlet pas begonnen, dus dat kan niet, je postkwaliteit is de laatste tijd niet zo goed als de prijs/kwaliteit.

Ten eerste vraag jij of wij dat nog weten en krijg je als reactie 'nee'. MasterBSC weet ook nog van de hype destijds. Dat kan toch gewoon, de mening van mij of die van MasterBcs? Ik vond deze bak altijd qua prijs/kwaliteit niet heel denderend. Je bent ook geen reactie van mij tegengekomen in de eerste 2 pagina's met 'woow, goede prijs/kwaliteit' of iets dergelijks. Dan kan ik toch gewoon zeggen dat ik je mening niet deel?

Ten tweede zeg ik dat ik in die tijd 500-grammers voor 15-20 euro haalde en een Immortal Gold voor 70 euro. Maar kan dat niet volgens jou, omdat Vuurwerkoutlet de eerste was. Apart dat hier in het winkelacties-archief freakacties zijn uit 2011. Je wilt toch niet zeggen dat jij tot vuurwerkoutlet de volle mep hebt betaald voor het vuurwerk wat je kocht? Want dan ben je enorm veel geld misgelopen destijds.

Ten derde spreek jij jezelf tegen door te zeggen dat we destijds verbaasd waren over 4 500-grammers voor 100 euro en dat nu alles duurder is geworden. Enige verklaring kan zijn dat je nogsteeds overal de volle mep voor betaald, want anders heb je gewoon niet gelijk. Tegenwoordig zijn de 100-shots 30mm bakken van Evolution voor 100 euro in een freakactie, en nog twijfelen we omdat er nog veel meer moois te koop is.

Ten vierde deel je een sneer uit naar mij omdat volgens jou de prijs/kwaliteit van deze cakebox beter is dan mijn kwaliteit van posten. Als je problemen hebt met mijn posts/mening mag je er gewoon op reageren in het desbetreffende topic, en als je me echt iets kwalijks neemt mag je me berichten.

Als je begint met sneren uit te delen kan ik het niet laten om er in ieder geval even op te reageren, want door zo'n sneer en door je opgenoemde onjuistheden bekruipt mij het gevoel dat ik niet de enige ben met een matige post/kwaliteit.

Back
Bovenaan