Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Rechts is toch gewoon hetzelfde als de versie van vorig jaar? Ik had de 2016 versie afgelopen jaarwisseling en die was identiek aan de rechter bak. Die linker is dan van 2015 of daar zelfs nog voor neem ik aan.

klopt rechts is 2016 dus voor mij nog de nieuwe haha links is 2015.

Dit blijft een geweldig blokje, gewoon kopen niet twijfelen.

Helemaal mee eens, perfect blokje inderdaad. Goedkoop (met freakkorting) veel schoten, hij duurt lang maar wordt niet saai of eentonig. Je kan de cakes ook gewoon los schieten aangezien ze allemaal eindsalvos hebben.

Helemaal mee eens, perfect blokje inderdaad. Goedkoop (met freakkorting) veel schoten, hij duurt lang maar wordt niet saai of eentonig. Je kan de cakes ook gewoon los schieten aangezien ze allemaal eindsalvos hebben.

Compound, zal dus vastgeplakt zitten op een houten plaat oid. Denk dat los afsteken niet zo makkelijk gaat bij deze.

Ik denk niet dat ik de 2017 versie heb, alle 4 de cakes zaten los en niet doorgelont, sterker nog, boven op de cakes zat een sticker met de tekst "deze cakes niet doorlonten"
Toch gedaan, ben benieuwd naar deze cakebox :)

Klopt. Alle Zena boxen hebben dit systeem nu met aluminiumtape en een houten plaat. Deze maar laten staan en gekozen voor de Volt! 1,2" Brocade 2 Blue. Ben benieuwd, deze was elk jaar erg goed!

Persoonlijk vind ik dat deze manier van compound wel beter kan. Vreemd dat er voor deze manier gekozen is .. :confused:

Bij vuurwerktotaal is dit idd anders opgelost.

Ik had de 2017 compound versie, presteerde net zo goed als de andere jaren! Blijft onwijs goed voor deze prijs.

Back
Bovenaan