Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1580
Artikelnaam: Zena Cakebox
Netto Kruitgewicht: 2000 gram (4 x 500)
Aantal Schoten: 144 schoten - compound
Effectomschrijving: Dikke vette 500 grams Zena batterijen! Semiprofessioneel vuurwerk. Brocade crown, coconut, dahlia, glitter, mine, palm, stars, strobe, tail, Ti-salute, tip en willow.
Afmeting: 360 x 360 x 155
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 135 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1 / 1
Adviesprijs: 119.5
Voorverkoop: 99.95
2016 demo:

2015:

1580-Zena-Assortiment-logo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij zijn gisteren op de demo geweest:wink:. En alle vier waren ze meer dan prima! Prijs-kwaliteit gaf ik hem een 10. Dus hopen dat ie net zo in de straat presteert en dat we hem nog een keer op een winkeliersdemo te zien krijgen.

Gister ook mogen aanschouwen op de demo van Vuurwerkvisie en het is een mooi pakket moet ik zeggen.
Goede burst, brede uitwerking en mooie finale cake. Alleen vond ik de andere 3 cakes net te traag.

Lijkt mij wel, want vuurwerkvisie heeft mooie producten laten zien en die willen ze ook wel aan iedereen laten zien denk ik.
Denk dat niemand nog tijd heeft gehad om ze online te zetten.

Ik ben met mijn gekrompen budget ook erg nieuwschierig geworden naar de producten van Vuurwerkvisie. Prijstechnisch zijn lijken ze alvast zeer aantrekkelijk te zijn.
Weet iemand of VuurwerkVisie alleen in VuurwerkTotaal winkels verkocht wordt, of hebben andere winkeliers ook de mogelijkheid dit op te nemen in het assortiment?

Hele vette bak, 4 prima cakes in een box en de prijs is in verhouding echt goed in mijn ogen. In werkelijkheid komt hij veel beter over, maar hier de film;

Ik snap het niet, wij zeggen het iedere keer maar weer en toch lijkt men het niet te snappen. Wij willen gewoon een mooie ti-salute finale.. GEEN crackling. Voor de rest een zeer mooie bak voor de opgegeven prijs. Netjes en verder ook niets op aan te merken. :)

mooie bak hoor voor een zeer acceptabele prijs, prima effecten, ietsjes te traag denk ik om goed op te vallen om 24.00! tenminste voor mij persoonlijk dan.

hmm de cake afzonderlijk doen het reuze goed .
maar als het allemaal als 1 geheel af te steken vind ik ze het wat minder doen .
want daar zijn ze net ff wat te traag voor .

Ziet er goed uit hoor denk wel dat hem dit jaar gaat proberen

Vind het zoals ik het filmpje ziet wel topper ook al had wel sneller gemogen maar kenen ook niet als hebben he :rolleyes:

Zena heeft hier een aardige cake neergezet.
Alleen vind ik hem een beetje 1tonig worden in het midden, maar de salvo's aan het eind maken
deze cake tot een top cake.

Voor dit geld heb je een zeer mooi stukje vuurwerk in huis.

mooi blokje, enne niet te duur, ik denk dat dit er een voor de wishlist bij Rowyvuurwerk gaat worden

Hey mooi prijsje hoor, voor 4x500 gram! Is gewoon 25 euro per cake, dik onder de euro per shot! Netjes.

Vond 'm in het begin beetje eentonig, niet al te bijzonder, maar daarna werd het beter, en ook hele acceptabele finale cake! Had zelf 1-na-laatste salvo dikke fluiters gedaan en laatste dikke salutes :D

Kijk dit zijn nou goede prijzen, hij is mooi en duurt lekker lang.
Kunnen andere importeurs wat van leren, het is dus wel mogelijk.

Back
Bovenaan