Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vond ze niet zo geweldig. Waren ok voor een keer. Fluit 1e trap prima,2e trap zeer mager. Cracklingwolkje klein maar knetterde goed.
De 1e fluit deed ie prima, maar de 2e fluit was over het algemeen echt slecht. De meeste floten niet eens bij mij. Je hoorde wel de lucht eruit komen, maar de fluit was er helaas vaak niet. Crackling effect was dan wel weer leuk.
Beetje wisselvallig vind ik ze, ene pakje deed het duidelijk beter dan het andere pakje. Daarom vind ik ze wat te duur. Dan heb ik veel liever de hollenfeuer
gezien aan de foto's, heb je er nu in omloop met een kartonnen doosje, en plastic zak. De plastic zak had ik, net als voorgaande jaren en die waren dus echt top. Kan dus zijn dat die in het kartonnen doosje beduidend minder zijn in kwaliteit...
Wij verkopen ze al jaren, en veel ook, maar in een doosje heb ik ze nog nooit gezien. Zelf afgelopen O7N ook nog afgestoken en zijn echt supergoed. Komen die in een doosje misschien uit België en is dat mogelijk compleet andere productie?