Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Kom op gasten!!

I-TIMOOW-I had zich inderdaad al veel eerder afgemeld dus no hard feelings, maar zie toch best wel wat andere afmeldingen. Dat is echt zonde, zowel Marco als Lesli Vuurwerk hebben er alles aan gedaan om het een vette hapening te laten worden. Laten we dan ook echt allemaal komen!!

Tnx!

Een aantal afmeldingen zijn er helaas altijd wel! :wink:
Denk dat we toch wel met 130 of zo zijn? :)

In overleg met Lesli zal ik alleen bij het vuurwerk gedeelte aanwezig zijn. Ik wil iedereen verder een super dag toewensen, maar dat zal zeker wel lukken gezien het programma.

Echt fantastisch dat zoiets mogelijk gemaakt is.

Misschien kom ik jullie nog wel tegen daar!

Zoooo nog een nachtje mensen en dan is het zover!
Wilde in mijn vwc-trui komen maar volgens David wordt het daar toch echt wat te warm voor:p .. dus ik ben te vinden in mijn 5-jarig vwc-shirt en korte broekie:D

Tot morgen mensen!!

Zo, morgen een dag waarbij we weer een ervaring rijker zullen zijn!:) Ik hoop morgen een hoop nieuwe gezichten te zien en te spreken uiteraard! Ik ben benieuwd hoe het morgen allemaal zal lopen!

Ik wil alvast Lesli vuurwerk en vuurwerkcrew bedanken voor de organisatie die het allemaal met zich mee heeft gebracht, top dat dit voor ons als liefhebbers geregeld wordt!

Tot morgen kruitfanaten!

Ik heb me pas net kunnen aanmelden. Als er mensen zijn vanaf Aalsmeer en omstreken of op de route die nog een lift nodig hebben ik heb nog 3 plekken over.

(mits mijn aanmelding goed gaat natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Iedereen een ontzettend unieke ervaring toegewenst morgen! Petje af voor lesli en het vwc-team! Er gaan rond de 130 man lees ik hier dus ik verwacht toch wel zo'n 100 verslagen :wink:!
Jammer dat ik ook dit heb moeten laten schieten!

Zo ziek als de rambam gister, natuurlijk heb ik dat ! Maarja diehard vw junk gaat grwoon. Heb er zin in tot vanmiddag ! Laterzzz

Helaas kan ik zelf niet,wens julie allemaal een geweldige dag en zie graag de verslagen tegemoet hoe jullie het hebben gehad.

Bij deze wens ik de organisatoren heel veel succes met het organiseren van de meeting van vandaag.

En een ieder die zal gaan, wens ik heel veel plezier toe vandaag.

:bye:

Ik wens iedereen die komt een goede reis toe! En iedereen die niet komt een fijne dag! Tot vanmiddag allemaal!

Zo ziek als de rambam gister, natuurlijk heb ik dat ! Maarja diehard vw junk gaat grwoon. Heb er zin in tot vanmiddag ! Laterzzz

Hmmm dan heb jij wel een probleem want ik ben behoorlijk vatbaar en wil niet binnen een week weer ziek worden. Maar ik rij gelukkig in een luxe wagen en heb een extra zitplaats : de trekhaak :)

Zo net wakker. Even ontbijten. En dan rond half 12 12 uur is Davinstyle hier!
Zullen rond half 1 13:00 uur vertrekken naar Lichtevoorde.
Ben nog nooit bij zo'n meeting geweest.
Dus zal wel veel handjes geven worden en veel praten met elkaar!:)
Heb er heel veel zin in!
En hoop dat me moeder het ook leuk vindt haha
Wordt misschien wel een vrouwelijke fan na deze dag!:D
MANNEN TOT STRAKS!:p

Hmmm dan heb jij wel een probleem want ik ben behoorlijk vatbaar en wil niet binnen een week weer ziek worden. Maar ik rij gelukkig in een luxe wagen en heb een extra zitplaats : de trekhaak :)

denk je alles gehad te hebben, ben je ook nog eens je oplader kwijt van je video cam :angry:

Back
Bovenaan