Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Woei!
Ga je wel fakkelen met pyrotorch, aansteker, lucifers of aansteeklont? Dat is zo goed voor het oud en nieuw-gevoel...
Ik ga het zien, want ik ben er bij. Tot dan.

Kon ik maar hierheen komen.
1. Is niemand wat mee wil.
2. Ik heb niet eens vervoer vanuit Geleen.

Leek me wel een leuke ervaring.
Rondleiding en alles.

Laatst bewerkt:
Mooi! Me moeder wil rijden nu nog iemand zoeken die mee gaat! :D

Een ritje van 2,5 uur heb ik er wel voor over. Tjah dat krijg je als je vanuit het diepe zuiden komt :p

Haha me moeder zei laatst ben je nu al met vuurwerk bezig?
Vanmiddag zei ze toen ik vroeg of ik hierheen mocht:
Ja, maar ik ga wel mee naar binnen lijkt me wel leuk:p

Laatst bewerkt:
Tristen.. ik woon in regio Venlo.. als je moeder bereid is om je bij mij thuis af te zetten (50min) en op te halen, dan kan je voor de rest met mij en Anaconda meerijden.. wel zo gezellig:)

Het kost je moeder dan 3,3u.. als ze je zelf naar Lichtenvoorde moet brengen kost het haar 4 uur + de tijd dat je bij Lesli bent:p

Om dit topic schoon te houden.. stuur me even een pm als je interesse hebt!

Zaterdagnacht 20 augustus om 24:00 uur sluit de inschrijving voor de opendag van Lesli vuurwerk, dus mocht je twijfelen en mee willen stuur mij dan alsnog een pm.

Verdorie! Ik krijg net een ***mailtje binnen! Mijn andere verplichtingen op 3 september op de jaarmarkt in Steenbergen vervallen dus ben vrij nu, maar wel mooi te laat om nog mee te kunnen! :(

Jammer dat ik dit niet wist zeg, anders was ik er zeker bij geweest! Het stond in een van de nieuwsbrieven zie ik nu, maar helaas zijn die voor mij te saai om helemaal door te nemen. Ik had de indruk dat er niks bijzonders in stond.

Jammer dat ik dit niet wist zeg, anders was ik er zeker bij geweest! Het stond in een van de nieuwsbrieven zie ik nu, maar helaas zijn die voor mij te saai om helemaal door te nemen. Ik had de indruk dat er niks bijzonders in stond.

Bewijs maar eens dat de nieuwsbrieven niet te saai zijn, maar dat het de moeite waard is om ze door te lezen.
Dus de indruk dat er niets bijzonders in staat, gaat dus niet op.

Back
Bovenaan