Youtube layout

Weet niet of ik dit topic hier kan plaatsen of dat er al een eerdere topic hierover was, anders gaarne herplaatsen.

Ik krijg, net als vele anderen waarschijnlijk, steeds vaker de melding dat YT hun Layout gaat aanpassen.
Nou was ik zelf al even bezig geweest om mijn YT kanaal een beetje netjes te krijgen.
Dit is vaak niks vergeleken met wat anderen er mee gedaan hebben. Ziet er keurig en gelikt uit in de oude layout.
Maar die nieuwe Layout van YT is in mijn ogen helemaal niks.
Er zullen best mensen zijn die het goed en overzichtelijk vinden, maar ik ga meer voor de creatieve kant. Daarnaast vind ik het oude model veel overzichtelijker en biedt veel meer mogelijkheden.
Iemand die weet hoe je dit oude model kan houden, of tips heeft mbt de nieuwe layout?

Ben het met je eens, de huidige model layout van youtube is gewoon goed... zet me vraagtekens ook bij van waarom wéér veranderen? 7 maart wordt de layout voor goed verandert en is helaas geen ontkomen aan...

vindt de nieuwe layout 100x niks... onoverzichtelijke bende wordt het :(

Snap er ook niks van.
Het zal hun wel de nodige server capaciteit schelen door alles te vereenvoudigen, maar daarmee is wel het mes gezet in onze creatieve vrijheid en zeker het overzicht...

Ben ik dan de enige die het wel makkelijk vindt?:p Alleen vind ik de licht-grijze achtergrond vreselijk!

Youtube, Google, ze doen allemaal hetzelfde: ze brengen het soft onder het motto "hey, ga eens kijken, we hebben iets nieuws en misschien vind je het wel leuk" en uiteindelijk douwen ze het zo door je strot. Google heeft dat recent met de Agenda ook zo gedaan. Niets aan te doen helaas.

Ben ik dan de enige die het wel makkelijk vindt?:p Alleen vind ik de licht-grijze achtergrond vreselijk!

Ik heb er ook totaal geen moeite mee, ook niet met de achtergrond. Ik kom tenslotte op die site voor de filmpjes en niet voor de lay out en aangezien het zoekprogramma nog steeds goed is hoor je mij niet klagen. Het is een gratis site hoor :wink:

Ik heb er ook totaal geen moeite mee, ook niet met de achtergrond. Ik kom tenslotte op die site voor de filmpjes en niet voor de lay out en aangezien het zoekprogramma nog steeds goed is hoor je mij niet klagen. Het is een gratis site hoor :wink:

Ik denk dat de meesten hier de beheerders-interface bedoelen, oftewel mensen met een account die een eigen kanaal hebben. Die "achterkant" is volledig aangepast. Het is ongetwijfeld een kwestie van wennen, maar voorlopig vind ik het (nog) niks...

Ik denk dat de meesten hier de beheerders-interface bedoelen, oftewel mensen met een account die een eigen kanaal hebben. Die "achterkant" is volledig aangepast. Het is ongetwijfeld een kwestie van wennen, maar voorlopig vind ik het (nog) niks...

I know, ik heb zelf ook een account en we hebben er een van VWC en ik vond het ook wennen maar echt vervelend vond ik het niet.

Ik vind het zelf absoluut niet geweldig de nieuwe lay-out. Nogal saaie tinten. Heb tevens een probleem met het zoeken voor de knop om vrienden te toevoegen. Normaal stond er onder de abonneer knop "uitnodiging sturen. Maar dat kan ik nergens meer vinden weet iemand van jullie Waar die knop nu is, Of is die verwijderd?

Grtz

Inderdaad, je kan nieteens de kanaalreacties lezen! Wat toch behoorlijk belangrijk is vind ik. Als iemand dit wel heeft gevonden, leg het me dan even uit aub.

@strijkkopje
De gebruiker kan dit aan en uit zetten die kanaalreacties.
Staat bij feed en dan reacties.

Tja omdat iedereen er 7 Maart aan moet geloven hebben wij vandaag ook maar het kanaal aangepast. Er missen inderdaad nog vele functies en het ziet er allemaal nog niet uit maar dat komt nog wel.

Een paar maanden terug hebben wij al een previeuw gekregen hoe en wat en hebben we al wat kunnen testen. Het werkt wel allemaal efficiënter uiteindelijk.

Als je bijvoorbeeld op het kanaal doet zoeken vindt je alle filmpjes die jou zoekterm als tag hebben van dat kanaal. En het wordt inderdaad allemaal iets simpeler voor de bezoekers van je filmpjes.

En zoals bij elke verandering.. het is altijd even wennen.

Die van ons zien? Klikje!

Groettekes Limburgs Vuurwerk Team

---edit--
Ik zie nu ook pas dat strijkkopje het al heeft gevonden.
Excuseer.

Laatst bewerkt:
Youtube layout is overigens nog niet omgezet... ons kanaal heb weer terug gezet naar het oude en gisteren zou het definitief omgezet worden maar is nu 8 maart al en nog oude.

Vreemd, het zal dan wel in fases gebeuren, kreeg al meerdere meldingen dat het nog niet omgezet was. Die van mij was tot vanmiddag ook nog de oude, maar inneens was het nieuw en kan niet meer terug.
Nou moet ik dus weer aan de slag om het zo te krijgen als ik het wil laten zien aan de rest.

Heb overigens wel mooie nieuwe layouts voorbij zien komen, maar baal er wel van dat het ons weer door de strot is gedrukt.

Daarnaast zie ik layouts die soms beter tot hun recht komen wanneer je je scherminstellingen verkleind naar 75%, ook vaag.

Ik ben nog wel even bezig te passen en meten.

Back
Bovenaan