Youtube layout

ik heb nu per ongeluk het nieuwe kanaal op gezet, weet er iemand heel misschien ook hoe ik hem weer terug kan zetten??:$:frusty:

Denk niet dat er meer een weg terug is nu...
Had een ander kanaal van me gebruikt om wat dingen te testen en daar stond tot vanmiddag de keuze bij terug te keren naar het oude ontwerp. Deze keuze is nu ook weg, dus welkom bij de club:)
Er zijn al langere tijd voldoende gratis templates te krijgen om je kanaal aan te passen.
Heb deze ook even tijdelijk ingezet om het in ieder geval nog iets te laten lijken...

Wel vreemd dat die melding bij jullie al weg is... hier staat nog steeds blauwe balk om nieuwe layout uit te proberen.. hmmm zal in gaten houden hoe lang hier blijft staan :p

Denk niet dat er meer een weg terug is nu...
Had een ander kanaal van me gebruikt om wat dingen te testen en daar stond tot vanmiddag de keuze bij terug te keren naar het oude ontwerp. Deze keuze is nu ook weg, dus welkom bij de club:)
Er zijn al langere tijd voldoende gratis templates te krijgen om je kanaal aan te passen.
Heb deze ook even tijdelijk ingezet om het in ieder geval nog iets te laten lijken...

hm okey, bedank voor het melden.

Moet er helaas nu ook aan geloven.....: "Your channel has been switched to the new design. Learn more about setting up your new channel here."

Back
Bovenaan