YouTube-filmpjes vuurwerkbommen 'gehackt'

http://www.youtube.com/watch?v=LUTkWlQDIe0&feature=related

Voor degenen die deze nog niet hebben gezien..
Lijkt me duidelijke taal van deze media advocaat, echter mogen zijn conclusie van de bevindingen wel wat concreter met een ja/nee

Vind ze concreet genoeg. Zelf denk ik met wat hij zij, dat de justitie recht heeft op die beelden als er strafbaren feiten en gevaarlijke situaties ontstaan ze mag gebruiken. Denk ik in dit geval dat ze het mogen gebruiken om dat het strafbare feiten betreft.

Wat een onzin dit zeg... Hoezo hacken? Dit is kopieeren en editten, dat kan elk kind...
Je kan het pas hacken noemen als ze bij de Youtube-opslagruimte digitaal inbreken, en daar het filmpje aanpassen... Hoewel dat dan weer 'cracken' is...

Ik heb het idee dat justitie, het om en vooral de politie zichzelf hiermee STEIL BELACHELIJK maakt. Geen wonder dat politie en justitie op steeds minder respekt kunnen rekenen.
GA TOCH GAUW ACHTER DIE VIEZERIKKEN AAN DIE KLEINE KINDEREN MISBRUIKEN EN DAAR FILMPJES OP HET INTERNET ZETTEN! En pak de echte vandalen die het nodig vinden om het voor de gewone burger te verzieken!
Dat zou op veel meer respekt kunnen rekenen.

Back
Bovenaan