Gold blade
VWC lid
flash moet legaal worden. maar mensen moeten niet andere dingen gaan opblazen voorig jaar stond mijn dorpje op de 3e plaats met scade in zeeland met ongeveer 6-700 euro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dat is dan in positieve zin toch?flash moet legaal worden. maar mensen moeten niet andere dingen gaan opblazen voorig jaar stond mijn dorpje op de 3e plaats met scade in zeeland met ongeveer 6-700 euro
flash moet legaal worden. maar mensen moeten niet andere dingen gaan opblazen voorig jaar stond mijn dorpje op de 3e plaats met scade in zeeland met ongeveer 6-700 euro
Volgens mij kan je het beste die illegale vuurwerkbommen gewoon verbieden dan ben je er van af.
Volgens mij kan je het beste die illegale vuurwerkbommen gewoon verbieden dan ben je er van af.
Kan iemand van de plusie een definitie geven van een vuurwerkbom dat zou het een stuk duidelijker worden voor iedereen. Nu heb ik zoiets als van geldt dat alleen voor eigen maaksels of ook bijvoorbeeld een 'Delova Rana' die je gekocht hebt via het Internet?
Het is maar een vraag want op dit ogenblik heb ik zoiets als wat mag ik nu eigenlijk nog wel behalve mijn geld uitgeven een prul knallers bij de fietsenmaker op de hoek van de straat.
Kan iemand van de plusie een definitie geven van een vuurwerkbom dat zou het een stuk duidelijker worden voor iedereen. Nu heb ik zoiets als van geldt dat alleen voor eigen maaksels of ook bijvoorbeeld een 'Delova Rana' die je gekocht hebt via het Internet?
Het is maar een vraag want op dit ogenblik heb ik zoiets als wat mag ik nu eigenlijk nog wel behalve mijn geld uitgeven een prul knallers bij de fietsenmaker op de hoek van de straat.
Giel Beelen van 3FM heeft er kennelijk ook al mee te maken gekregen maar dat was zoals bij hem eigenlijk wel gebruikelijk olie op het vuur... Check: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?p=432385#post432385
De eerste parodieën op gehackte Youtube-filmpjes zijn er inmiddels:
http://www.youtube.com/watch?v=B_6GU_mFGoc
Sommige reacties vind ik maar zeer vreemd hier. Nu wordt er eens aktie ondernomen door justitie naar alle leeghoofden die het voor ons verpesten en nu is het ook weer niet goed!!!
Slechte beeldvorming wordt juist door deze filmpjes aangewakkerd. Als vuurwerk negatief in beeld komt komen vaak deze filmpjes voorbij.
Ik heb helemaal geen problemen met shells, proff. blokken etc. maar dat gekloot met benzine, spuitbussen en vernielen mogen ze van mij keihard aanpakken. En ik denk dat de echte freaks en liefhebbers van vuurwerk achter deze campagne staan en niet zitten te klagen en te zeuren.