Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was al die tijd al verboden. Doorlonten is gewoon verboden bij de wet. Net als rookbommen. Ook is meer dan 10 kilo in bezit hebben ook verboden. Dus dat zal wel de volgende stap zijn.
"********ken, jullie hebben in deze vaantal ideo meer dan 10 kg vuurwerk afgestoken. Dit is tegen de wet en daarmee brengt u niet alleen u zelf maar ook andere in gevaar, stelletje ********ken"
Wat een grap, zo neem je politie en justitie toch juist niet serieus!
Deze gozer doet overigens ook verslag bij Opsporing Verzocht op Nederland 1
Ahja dit heb je wel allemaal weer te danken aan die paar "bommen" die zijn aangetroffen bij bijv. de flitspaal. Door zulke idioten moet de politie er weer wat mee gaan doen..
@Ricow
Hahah is dat zo? Als je hiervoor wordt aangepakt kan je goed met de politie in discussie! Roepen zij namelijk niet dat je daders moet fotograferen/filmen?!
"Ik was daar toevallig ook in dat weiland"
80x 3 inch salute is een vuurwerk bom!
Meer ga ik er niet over zeggen.
sorry voor jullie maar mijn account is nu dood![]()
+ http://www.youtube.com/watch?v=2s4p4zE2boQ&feature=player_embedded " title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video | |
hmz Hansiepower ik geef je gelijk maar ik vind, dat de mensen die filmen even strafbaar zijn. Aangezien ze zelf er ook de kick er van in zien en filmen, want als je er tegen bent ga je het niet filmen.
dat is lekker handig dan... nou jongens sloop maar raak voor een knaak, en vergeet het niet op youtube te zetten he? oom agent stopt op 31 december toch met het kijken van vuurwerkfilmpjes op youtube...
Hoe kunnen ze je vervolgen dan? Het uploaden van zo een filmpje is niet illegaal lijkt mij en als oom agent bij jou aan de deur staat zeg je dat het filmpje niet van jou was maar je het wijs vond het op youtube te zetten... Ik denk dat ze op deze manier maar weinig mensen zullen laten stoppen met het maken van 'bommen'. Sterker nog, ik denk dat je het op deze manier alleen maar erger maakt, mensen weten nu dus dat het echt niet de bedoeling is dat je dit doet en er zwaardere straffen op staan. Waarschijnlijk geeft dit degenen die dit doen alleen maar een grotere kick. Ik bekijk het even persoonlijk, ik weet zelf nog van vroeger dat het mij ook een andere aparte verleidelijke kick gaf om door het jaar heen op de niet toegestane tijd vuurwerk af te steken dan dat ik dat op 31 december op de toegestane tijd deed. Zo voelt het waarschijnlijk ook bij die knapen. Je kunt beter duidelijk maken dat het dus echt de bedoeling niet is dat je dit doet én daarbij zegt wat voor veiligheidsmaatregelen je moet treffen begin je aan bijvoorbeeld een benzinebom...
But who the **** am I?
huh jij stunten toch niet met benzine etc. Heb jij ook al waarschuwing gehad?? Wat een gezeik zeg, Dat ze die tijd lekker steken aan al die pedofielen op sites als chatplaza, enz
Is het allang niet meer zo dat video's niet als bewijsmateriaal kan gebruikt worden?
Iedereen kan immers deze tijd knippen en plakken met de juiste programma's![]()
idd waar schuwing via een mail op me youtube account.
ja idd ik stunt niet en ik maak zelf nix.
ik heb in het verleden alleen ma doorlont maar das voor hun ook zelf maak.
zal wel komen door de combinatie van illegaal vuurwerk en doorlonten.
om verdere problemen te voorkomen heb ik me acount leeg gehaald en op gezegt.
+ http://www.youtube.com/watch?v=B_6GU_mFGoc" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video | |