Yellow Sky Action

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1355
Artikelnaam: Yellow Sky Action
Netto gewicht: 320 gram
Aantal schoten: 32
Effectomschrijving: Deze multishot verlicht de lucht met 32 schoten in de kleur geel!
Verpakkingseenheid: 10/1
Adviesprijs: €15,50
Film: Film van Wolff

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad interessant, zo vaak zie je niet een cake met alleen maar geel.
Ben echt benieuwd hoe het uitpakt :D

Is deze cake gisteren bij de demo geshowd?
Ik kijk er naar uit om deze cake live te zien.
Een cake met stars aleen in de kleur geel lijkt mij mooi om te hebben

Helaas, deze cakes zijn niet geschoten, ben persoonlijk ook erg benieuwd naar deze producten. Gericht op 1 kleur, mooie prijs, ideaal gewoon, hopelijk is het effect ook nog eens goed. :D

zal hier nog een filmpje van komen denken jullie?en ook van de andere kleuren,of doordat ze op de demo niet geschoten zijn dat niet zal komen?

voor het geld wil ik het wel gokken maar filmpje is altijd leuk:)

Voor de prijs lijkt het mij een geweldige pot, vraag me af of het allen niet saai gaat worden met 32 gele schoten of zit hier ook nog wat variatie in?

€ 15 euro voor 320 gram kruit...Dude dat is lekker goedkoop:) Geweldige prijs:D
Ben benieuwd. Als het alleen geel blijft maar de effecten zijn goed, dan is die waardig. Als er niks anders gebeurd dan alleen een gele bal omhoog, dan niet.

€ 15 euro voor 320 gram kruit...Dude dat is lekker goedkoop:) Geweldige prijs:D
Ben benieuwd. Als het alleen geel blijft maar de effecten zijn goed, dan is die waardig. Als er niks anders gebeurd dan alleen een gele bal omhoog, dan niet.

Alleen een gele bal omhoog, met 10 gram per tube lijkt me stug. dit verwacht ik ook eerlijk gezegd niet van wolff. Maar we zullen het wel zien als de film online komt

Alleen een gele bal omhoog, met 10 gram per tube lijkt me stug. dit verwacht ik ook eerlijk gezegd niet van wolff. Maar we zullen het wel zien als de film online komt

ben zelf ook zeer benieuwd, wat de "color" cakes van wolff gaan doen, miss moet ik dan tog nog me lijst om gooien want kleurthema schieten is natuurlijk erg leuk:)

32 schoten van 10 gram voor 15,50... Voor de prijs hoef je het iig niet te laten!

Ik denk echter wel dat het een vrij saai geheel zal zijn, maar ik ben enorm benieuwd naar een filmpje.

Geel zie je niet vaak, het leunt erg vaak richting oranje. Ben benieuwt dus naar de uitwerkingen.

Werd deze niet geschoten op de Demo? Dan zou VWC toch gefilmt moeten hebben?

weetje wat ik best raar vind eerst gaat hij met green comet de lucht in en dan pas in het geel over

Hele leuke cake. Mooie effecten en een lekker tempo. En natuurlijk heeel scherp geprijst. Hij kost bij mij €14,95 maar al zou hij €22,00 kosten zou ik hem nog steeds kopen. Komt zeer waarschijnlijk in mijn collectie.

Back
Bovenaan