Yellow River

En toch, toch ben ik benieuwd naar de nieuwe batch yellow river. De topper van weleer, opnieuw geimporteerd onder GBV WECO. Komt deze in de buurt van het prachtige kruipende goud? Bevat deze cake ook weer de mooie Blauwe en rode sterren ? Ik denk dat ik m toch mee pak dit jaar, mits het voor een enigszins normale prijs te vinden is.

Is het ook niet zo dat de eerste cake van de Garden Party 2 dezelfde is als de Yellow River? Of zeg ik nu iets geks. Ik heb de GP2 besteld, dus daarom de vraag.

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar Pim. Heb vele jaren genoten van de Yellow River, veelal per 3 of 4 geschoten, dat kruipende goud was écht gaaf. Mochten ze dat wederom voor elkaar hebben gekregen, wordt dit wederom een zekerheidje in de collectie.

Ik denk dat dit 'm is! Doosje er omheen, 25sh 30mm en qua effecten en tempo klopt 't. Doet 't goed als dit de nieuwe is!

Enorm benieuwd naar deze! In 2020 besteld voor een mooi prijsje en nu 2 jaar doorgeschoven. De oude versie heb ik nooit gehad, maar ik ben erg benieuwd of deze zich kan meten met bijvoorbeeld de Funke cakes.

Nu hopen op weinig wind 31dec!

Yellow river batch 2020. Goede cake, middelharde wind en hield zich goed. Gave blauwe tails, mooi tempo. Maar mist in mijn ogen net de wowfactor die die had

Yellow River is er al sinds 2013 dus waarom je het over 2020 hebt is me een raadsel.. Jarenlang was dit de beste cake die er was. Sedertdien zijn er veel meet spectaculaire cakes bijgekomen.

Yellow River is er al sinds 2013 dus waarom je het over 2020 hebt is me een raadsel.. Jarenlang was dit de beste cake die er was. Sedertdien zijn er veel meet spectaculaire cakes bijgekomen.

Pangu is na 2018 gestopt met importeren en het draadje is bij GBV in 2020 opgepakt, vandaar dat Koala specifiek meldt dat dit de 2020 batch is ( via GBV geimporteerd dus ) en Avalanch het dus ook over 2020 heeft.

Pangu is na 2018 gestopt met importeren en het draadje is bij GBV in 2020 opgepakt, vandaar dat Koala specifiek meldt dat dit de 2020 batch is ( via GBV geimporteerd dus ) en Avalanch het dus ook over 2020 heeft.

Klopt. Maar ik begrijp nu dat Max doelde op 'sinds 2013'.

Yep. Wellicht dat Pim hem nu dus niet meer zo spectaculair vindt. Tijden zijn veranderd. Ik vind hem wel prima overigens. Maar ik denk dat de wow factor die ik in 2016 had toen ik er 2 tegelijk schoot er nu ook niet meer is.

Eindelijk dan een keer in het echt gezien, de nieuwe Yellow River onder het bewind van GBV. Het goud is helaas wat moeilijker op film te krijgen maar in mijn ogen is ie zeker weer heel dik. Grote, mooie flowercrown boeketten met een goede burst en goede brandingstijd. Of ie zo goed is als de oude versie, ik denk ietsjes minder maar die was wel héél goed. Dat leken meer dikke 2" boeketten en deze vielen gewoon goed groot uit voor 30mm. Ik vind het een waardige vervanger, je hebt zeker een top product in huis. Soms was de ene burst ietsjes slechter dan de andere maar daar stoorde ik me niet heel echt aan

De oude versie heb ik wel eens geschoten met een relatief windstille jaarwisseling. Daar kon echt niets tegenop. Ook deze nieuwe versie niet. Ik vond hem net een tikkeltje minder. Zat wat verschil in de burst/boeket grootte. Gezien de prijs vandaag de dag blijft dit een cake met nostalgische herinneringen voor mij.

Back
Bovenaan