Yellow River

Dat ziet er weer schitterend uit zeg. Echt een musthave deze cake, die moet er hoe dan ook bijkomen!

Een van de mooiste losse cakes die ik elk jaar in de collectie heb zitten. Denk dat ik nog gewoon de oude versie zal bestellen, maar goed te weten dat deze er nog zo top uit ziet. Blijvertje. Maar even 2 extra bestellen voor een zomerse windstille avond in 2021 :p

Ziet er gewoon weer geweldig uit, goed om te zien dat de kwaliteit weer dik in orde is. Kan weer op de lijst.

Het ziet er inderdaad exact hetzelfde uit qua uitwerking als de oude versie, alleen dan met een hoger tempo. Deze komt direct op de wishlist :)

Adviesprijs 2020: € 49,95
Folderprijs 2020: € 39,95
Onlineprijs 2020: € 32,50
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Ja, heel makkelijk. Ik heb er een blokje onder gelegd, wat ductape hier en daar, en één van de twee lonten met 3cm verlengd zodat het aansteken achter elkaar precies uitkwam. Eitje.

Wat ik in de 'nieuwe' versie toch wel mis is de leuke opbouw van de cake. Halverwege een salvo en als finale een salvo. Komt nu toch wat minder gestructureerd over.

Deze stond al jaren op mijn wensenlijstje en vorig jaar heb ik hem dan eindelijk een keer besteld. De weersomstandigheden waren nagenoeg perfect. Het is echt jammer dat het goud zich zo slecht op video vast laat leggen, want in het echt is dit prachtig. Het is mooi stroperig goud met een super hangtime.

Back
Bovenaan