Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij van WC-eend adviseren....
Gigantische uitspattingen die pijn doen aan de ogen (zoals sommige cakes die aan het eind gingen op de demo) en waarvan je op 70 meter afstand nog kartonsnippers voor je voeten krijgt zijn uiteraard een 'musthave' om te kopen want dat gaat zo bruut hard. Maar is dit goedgekeurd Nederlands vuurwerk? Ik vrees ervoor. Kijk heel eventjes naar de andere kant van het verhaal. De Nederlandse overheid gaat producten testen dadelijk als het binnenkomt en als iets harder dan de toegestande 120db knalt, moet de hele voorraad worden vernietigd...
ik heb het nog diversen malen nagelezen maar dit staat er echt.
Ik respecteer je mening , maar er worden dingen terecht en of onterecht naar voren gebracht en je geeft daar keurig antwoord op maar ga niet ineens je collega`s van dingen beschuldigen. Je moet uit gaan zoals je zelf al aangeeft van de kracht en geloof in je eigen producten.
Want dit is nu een beetje de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Is trouwens ook gevaarlijk spel van Katan, daar zij het vuurwerk voor Royal importeert.
Sinds wanneer???
Muhaha die labels!
Verschrikkelijke vet![]()