Xtremerides1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, dat was het einde van Xtremerides1.

Youtube doet heel moeilijk ivm advertenties, en Ruben is ook verschillende keren gepakt.
Er zullen dit jaar nog video's komen, maar volgens mij is het echt wel over & out.
Justitie / politie heeft het op hem gemunt, ze herkennen blijkbaar zijn busje en kennen hem ondertussen bij naam.

Velen zullen blij zijn, maar ik niet.
Toegegeven, de man knutselt veel en gaat soms erg onveilig met vuurwerk om.
Ik kan ook best begrijpen dat je hem gewoon niet mag.

Maar iedereen hier aanwezig heeft wel zijn Funke video gezien, hij kwam ermee als eerste.
Zijn shopping video's tijdens die laatste dagen zijn super en ook kruitstress verlagend, gewoon leuk om zien.

Einde van Xtremerides1 is voor mij een teken aan de wand, geloof het of niet.
P1 in België heeft ondertussen reeds problemen, het is op verschillende locaties al niet meer te krijgen.
Ook prof spul is moeilijker en moeilijker om te krijgen.

Pyrofreaks4live met dat overdrevene happy-happy kiddies gedoe is voor mij slappe kost.
In de compilatie van pyroteamdelft zijn blijkbaar ook shells te zien die afgestoken worden in de straat.
Zonder mortier.
Waardoor de sterren gewoon tegen de wagens knallen.

Geef mij dan maar xtremerides1.

Hier gaat de vlag uit!!

Betekent dat je vanaf nu ook niet meer zijn video's als 'aanbevolen' krijgt op Youtube? Dat vind ik wel zo irritant, kijk twee vuurwerkvideo's, komt die knakker weer in beeld. De 'niet geïnteresseerd' knop werkt ook voor geen meter.

Gelukkig dat deze puberale mafkees wordt aangepakt, levensgevaarlijk gedrag. Ruben is te simpel om door te hebben dat ook de veiligheid van zijn kijkers in het geding is.

Betekent dat je vanaf nu ook niet meer zijn video's als 'aanbevolen' krijgt op Youtube? Dat vind ik wel zo irritant, kijk twee vuurwerkvideo's, komt die knakker weer in beeld. De 'niet geïnteresseerd' knop werkt ook voor geen meter.

Even nog een klik extra geven. Niet geïnteresseerd en daarna "laat ons weten waarom" en daarna weer "ik heb geen interesse in dit kanaal" aanklikken. als je die stap zet komt er niks meer door van dat kanaal :wink:

Keek ook regelmatig. Mag alleen wel eens meer respect tonen naar het vuurwerk toe. Inplek van ermee lopen te smijten.

Ruben was de grondlegger van de vuurwerkgerelateerde youtube video's. Je kunt het wel of niet met z'n beelden eens zijn of de manier van praten.

Maar enige respect verdient hij wel, hij pakt of pakte het nog altijd beter aan dan die slaapverwekkende PTD en Pyrofreaksforlive die al uit de plaat gaan voor een knalerwt.

Maargoed, de sloopvideo's ben ik ook nooit fan van bij welk kanaal dan ook maar vergeet niet wat hij allemaal bereikt heeft.

Maar voor de haters, het opvolg kanaal is er ook..extremerides redemtion. Hier komen alleen product video's op te staan.

tja geen mening over dat ie is gestopt moet hij zelf weten, heb zijn filmpjes wel gekeken. Het is niet altijd even handig wat hij doet maar het zijn wel leuke filmpjes. vind het ook altijd leuk om vuurwerk compilaties te kijken op youtube en wat je daar af en toe voorbij ziet komen ( kinderen die strooien met cobra's en shells in de straten) dan begrijp je wel waarom er zo veel mensen iets tegen vuurwerk hebben. Ik ben een vuurwerk liefhebber maar als je voor me deur cobra's en cipolla's gaat afsteken schreeuw ik ook wel ff naar buiten dat je moet optyfen.

Het is natuurlijk een serieus goede zaak dat deze drol stopt. Niets is schadelijker voor onze hobby. Dat zijn mening de laatse tijd werd geregiseerd door degene die hem het meest deed sponsoren helpt er ook al niet aan mee. Ik heb liever dat mijn kinderen van mij leren omgaan met vuurwerk dan dat ze dat leren van een "alles voor de views" dwaas als koet. Hoe goed dat hij het ook bedoelde hij deed het voorkomen alsof vuurwerk niet gevaarlijk is en dat is het bij onkundig gebruik dus echt wel. Het is aan mij om mijn kinderen uit te leggen hoe om te gaan met vuurwerk want zij zijn de freaks van de toekomst en ik wil niet dat een of andere opgeblazen egocentrische "kijk mij eens stoer zijn" kwiebus aan kinderen uitlegt hoe niet gevaarlijk zwaar vuurwerk is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij was misschien de eerste maar het ontbrak altijd al aan professionaliteit en het is vrij duidelijk dat hij er de ballen verstand van heeft (geeft ie zelf ook toe), en van NL vuurwerk helemaal. Maargoed soms was het grappig om te zien hoe de "dorpsgek" met vuurwerk speelt.

Ben nu meer van zijn redemption kanaal met gewoon product filmpjes.

Ik vond z'n video's altijd wel vermakelijk, zeikmaandag bijvoorbeeld. Neemt niet weg dat er ook video's van m zijn die echt wat minder zijn... Koet heeft in ieder geval meer verstand van vuurwerk dan die 2 van Pyrofreaksforlive, die een sterretje al geweldig vinden. Geef mij maar kanalen met goede kwaliteitsvideo's zoals LVT, vuurvent enz..

Een pyro freaks4live bijvoorbeeld, staat op het punt om qua aantal abonnees Ruben voorbij te gaan. Denk eerder dat daar bij hem de schoen wringt omdat hij altijd verkondigde de grootste te zijn.

Zulke personen helpen mee aan een verbod.Daarnaast vind ik hem maar een naar mannetje wat nonchalant met spullen omgaat en gevaarlijk bezig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan