Xplode Feuerwerk Duitsland

Alle consu cakes van xplode kan je zonder zorgen over de kwaliteit aanschaffen. En de prijzen zijn zeer aangenaam in deutschland. Is er al een importeur van plan om xplode naar nl te halen?

Ik heb al een winkel in Nederland gezien die een beperkt aantal cakes via Heron naar Nederland haalt.

Deze lijkt wel verdacht veel op de Viper van Wolff:

Op het kanaal van Xplode zag ik ook een cake die verdacht veel op die 3 stage effect van Zena lijkt.
Aangezien Zena en Wolf dit jaar wat producten uit dezelfde fabriek halen vermoed ik dus dat de Lethal Whistle exact gelijk is aan de (veel duurdere) Viper.

Heron Fireworks (Hayo Wolff) Emmerich (d) gaat dit jaar ook spulletjes van Xplode verkopen.

Als ik op de website kijk van Heron Fireworks (Hayo Wolff) Emmerich dan kan ik daar geen producten van Xplode terugvinden. Kijk ik misschien verkeerd? Zou je mij de link willen toesturen via pb....bedankt alvast

Afhaal punten bij de grens zijn voor duitse vuurwerk winkels eigenlijk niet zo belangrijk(wel grappig ) maar dit heel gevaarlijke cat2 vuurwerk (volgens nederland)word in Duitsland gewoon per post verstuurd in speciaal anti plof pakketten:D door speciaal antiplofbode bezorgd:p maar dit geheel terzijde.

Die double deck is hier net over de grens bij Bad Nieuweschans te koop voor €28,00 plus een aantal andere Xplode artikelen waaronder ook die zwartkruitknallers met 6gram nem "the king"

Deze waren een tijdje bij Zena te koop:

1959_0.png

Leuke single shots:

Dioe Xplode Double Deck red is zeker vet te noemen en heeft een scherp prijskaartje :)

Tja Schlüsselfeld rijd ik elk jaar twee keer langs en heb er wel eens getankt, maar dat was in de zomer, maar vind het net ff te ver rijden want het is een half uurtje na Würzburg :angel:

de double deck is er ook in purple heb de red 2 jaar geleden al gehad.
en deze is zeker erg goed te noemen dit jaar neem ik de purple

is de DOUBLE DECK RED ook ergens in de buurt van limburg over de grens te krijgen.
vorig jaar was deze nog bij TP in Kelpen en bij Zena te verkrijgen maar helaas dit jaar niet meer.

Back
Bovenaan