Fast or Furious-1

Vond dit echt een mooie cake, erg sierlijk.
Geweldige cake om in alle rust van te genieten, toppertje dit hoor.

Geen idee welke dit allemaal waren, hier komen in ieder geval een hele hoop Fast or Furious cakes voorbij:

Jaaa mooie hangtime mooie subtiele blink. Schoonheid. Met nr. 7 mooiste van de aerie wat kij betreft of ik heb er nog eentje gemist/onderschat

ik moet zeggen top evolution. bij liefhebbers valt de FF serie volgens mij regelmatig in het niets met andere evolution spul. maar als ik kijk hoe deze is verbetert. dan kan het nog goedkomen met de FF lijn

Poah dikke kwaliteit cake, toch is ff kijken of ik nog ergens een karton van deze jongens kan bestellen

Ik had deze in 2015 en is me toen helemaal niet bijgebleven. Zo te zien is deze sterk verbeterd.

Weinig reactie,s hierop deze in de FF Box kunnen krijgen in de eerste nacht en moet zeggen beviel heel aardig mooie verbetering. Misschien iets minder dan op het duitse Filmpje maar als nog een mooie Caké

20171228_082202.jpg

Ik had een karton van deze pareltjes, volgend jaar weer! Bij 1 cake is er een bombette in de cake geknald, waarbij er enkele schoten door de straat gingen, achja blijft mensen werk ;)

20180101_012609.jpg

Tubes waren allemaal goed, ook is de gekneusde tube zwart van binnen, dus die is wel leeg geschoten

Back
Bovenaan