X48 [Uitloop]

ilvan

VWC lid
Artikelnummer: 3548
Artikelnaam: X48
Bruto Gewicht: n.n.b.
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: 18
Effectomschrijving: 18 schots cake met heldere goud regen en witte glitter en een knallende finale.
Tijdsduur: n.n.b.
Stijghoogte: n.n.b
Richtprijs: € 12,50

x48.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Effectomschrijving klinkt goed, de prijs ook maar het kan bijna geen topper zijn voor deze prijs maar dat weet je nooit. Ben dan ook zeer nieuwsgierig naar een filmpje want de andere X producten waren destijds goed tot zeer goed.

Filmpje is toegevoegd.

In mijn ogen een mooi product, apart met die salute boeketten met zilveren blinkers. Misschien toch nog maar bestellen :)

- Ook de beelden van Joint strike fighter (Army serie) staan online.

Die dreunen doen me (kwa filmpje) een beetje denken aan de Black Cobra die vorig jaar niet verkocht mocht worden. Tja, ze moeten er toch van af, dan maar in een cake stoppen? Filmpje ziet er goed uit in ieder geval en dat voor 12,50!

WOW! Ik was hier wel verrast door! Dikke burstknallen met mooie effecten uit zo'n klein dingetje! Volgend jaar weer!

Sowieso dit jaar weer, als je het formaat ziet verwacht je gewoon niet dat dit eruit kan komen!
Budgettopper!

Ik vond deze verrassend goed! Ik verwachte er nauwelijks wat van, maar deze verslaat zeker sommige 500 grammers. Leuk potje voor die prijs en zeker te gebruiken om 12 uur

Back
Bovenaan