Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja met snor 50% kortingTelt deze nu ook met 50% korting?
Nu zonder baard 9 tientjes in Olen ,en met baard nog goedkoper,Kijk ff op www.zenavuurwerk.com
Dan wens ik je succes.Gaat niet werken.De snor en verdubbelaar kon je ook niet gebruiken.Dus de baard ook niet.Vraag het ze maar.baard kan wel,je mag alleen de baard maar 1 keer gebruiken .
Met baard op de gewone verkoopprijs zou die komen op 84,50 euro. 2 opties dus, ga je voor de aanbieding dan kan je de baard op een ander artikel gebruiken![]()
Dat zeg ik in die post al.Als een artikel een aanbiedingsprijs heeft,maken ze het niet weer even de oude prijs.En waarom zou dat niet kunnen?
Dan wens ik je succes.Gaat niet werken.De snor en verdubbelaar kon je ook niet gebruiken.Dus de baard ook niet.Vraag het ze maar.
Haha probeer je nou de man die zelf achter Olen zit wijs te maken dat het niet kan?
Haha probeer je nou de man die zelf achter Olen zit wijs te maken dat het niet kan?
Ik probeer niemand wat wijs te maken.Ik zeg wat de eigenaren in Baarle tegen mij gezegd hebben.
Dat kunnen ze wel tegen jou gezegd hebben, maar de grote baas in Olen is wel de eindverandwoordelijke.
Neem het nou maar van ons aan...![]()