X-treme Whistler

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: X-treme Whistler
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Stijghoogte: ... meter
Afmeting cake: ...
Richtprijs: € ...
Internet voorverkoopprijs: € ...

O.a. te koop bij: [B]www.vuurwerktotaal.nl[/B]

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

hier een film van 2 stuks tegelijk, ze zijn wel heel snel weg, wat wel een heerlijke herrie geeft! :p
als ze klaar zijn, hoor je overal de hulzen vallen :p

1 van de 4 niet afgegaan helaas,
Maar wat zijn deze krengen hard en schel, heerlijk!

Ik had deze gratis bij 1 van de bestellingen gekregen. En verbaasde me over de felheid van de fluit. Die was echt goed te noemen, had er in eerste instantie weinig van verwacht. Maar het is een erg leuk fluitblokje voor erbij.

Dit is inderdaad de oude McWhistle. Die had ik vorig jaar en is zo te zien niet veranderd. Was toen ook al een topding! Mijn advies is wel om er enkele tegelijk te doen. Of te combineren met andere fluitbakken. Één losse is net te kort.. Je wilt juist die constante piep bij het publiek in het achterhoofd drukken :devil:

Ik had er 2 waarvan er maar eentje goed presteerde, de fluiters gingen en snel de lucht in wat ik fantastisch vond.
Bij de tweede schoten ze er langzaam een voor een uit en ontplofte toen waardoor de helft niet in af gegaan en een gedeelte alle kanten opschoot.....

Zag het ook voorbij komen ja, helaas maar 1 p.p.
Anders had ik er zeker een paar ingeslagen.

Dat vind ik ook wel jammer, aangezien je van dit soort fluitcakes al gauw meer wilt. Ik had bij wijze van spreken nog liever iets meer betaald en dat je er dan meer kon aanschaffen.

Dat is natuurlijk de tactiek. En heel slim vind ik zelf. 35 euro is niet al te veel en als vuurwerkfan ben je (ik) al snel geneigd om net ff wat extra's te nemen.
Ditmaal trap ik er niet in ;-)
greetzz

Vorig jaar hadden ze de kartonnen Crackling Wave en Golden Wave 100 euro voor 6 stuks en toen had je ook de minimum prijs zonder de aanbieding van 20 euro meen ik. Dat was de moeite waard. Nu is het meer een leuke bijkomstigheid voor een niet liefhebbend particulier die die als kassakoopje meeneemt.

Back
Bovenaan