Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen kooi ?
Bij mij waren ze allemaal met kooi, wellicht zijn ze 1 vergeten![]()
Film komt nog, maar wat een dikke bak was dit zeg! Zwaar van genoten, misschien wel mijn favoriet van de avond! Dikke rammer, heerlijk die salvo's met lompe en grote boeketten en volop variatie qua effect! Absolute aanrader, vraag me echter af of ie veel is gekocht door forumleden, hij is vooraf ook niet echt veel besproken.
Hier ook geen kooi hoor, was mij vooraf ook al bekend.
Of jij hebt een bijzondere lichting gehad, of je haalt hem door de war met een andere box?
Film komt nog, maar wat een dikke bak was dit zeg! Zwaar van genoten, misschien wel mijn favoriet van de avond! Dikke rammer, heerlijk die salvo's met lompe en grote boeketten en volop variatie qua effect! Absolute aanrader, vraag me echter af of ie veel is gekocht door forumleden, hij is vooraf ook niet echt veel besproken.
Ik had m gekocht als finalebak. Cake A en B tegelijk en daarna C-F tegelijk. Mooie grote boeketten, maar de burst viel me wat tegen. Dat kwam ook omdat de Cruel Traction en de Hardstyle daarvoor beide vonkoverslag hadden waardoor deze niet echt opviel meer als laatste.