X-Treme Dream

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1011
Artikelnaam: X-treme Dream
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 150 gram
Aantal Schoten: 10
Effectomschrijving: 10 schots cake met maximale vulling. Extreem groot gouden effect met prachtige gekleurde tips.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 9,95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
1011-X-treme-Dream.png

Film demo 2016:

Film demo 2015:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tempo van de China-film is zeker beter ja.
Toch wel een goed product als het tempo in de productie toch beter is, want de gekleurde tips waren mooi van kleur, komt op film toch weer minder over.

Deze kan ik ook aan iedereen adviseren!! Heerlijke cake voor in de vooravond met grote effecten en harde klappen. Natuurlijk snel afgelopen en geen finale, maar goed voor 9.95 is het een prima cake

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Mooie grote boeketten voor een zacht prijsje. Helaas wel weinig schoten, maar ja, dat is logisch met deze prijs.

Heb deze cake elk jaar in me assortiment zitten en valt mij nooit tegen en duur is die ook niet bij me lokale dealer kost die 12,95

Gratis gekregen bij m'n bestelling.
Best een aardig potje, ook al zou je 'm kopen voor 10 euro.
Maar verwacht geen spektakel :)

Had hem 2x meegenomen voor 6 euro per stuk. Voor die prijs echt niet slecht maar aangezien er redelijk wat budgetpotjes zijn voor die prijs hoefde hij niet meer te kosten.

Alles is gezegd: prima boeketten, goede spreiding, goede burst en zo voorbij. In die prijsklasse heb ik liever de monster ride van Vuurwerkmania.

Back
Bovenaan