Leendert97
VWC lid
De haken en ogen waren er dus wel...
Die waren er niet, die zijn er later bijgekomen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De haken en ogen waren er dus wel...
K** bij mij valt de spring garden onder actie artikel dus de voucher telt niet... Bij sommige telt wel...ja wat een onzin!!
Het lijkt nog erger te worden, niet alleen op afgeprijsde artikelen geldt dat je voor minimaal 80,- moet afrekenen maar op alle producten!
Heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen of zitten ze de boel nu echt te naaien ?
Het was toch voor 80,- bestellen en dan de kortingscode er af waardoor je op bijvoorbeeld 50,- komt en dat gewoon kunt afrekenen ?
Mensen niet hier klagen, mail Broekhoffdan kun je over een oplossing praten.
Vorige week maandag een mail gestuurd naar Broekhoff, maar nog geen enkele reactie gehad.
Dus zo simpel is het helaas niet, broekhoff is geen partij dit zit te wachten op het aanbieden van een oplossing. Je moet het echt van een lokale vuurwerkexpert-dealer hebben die je wil helpen.
Triest maar waar.
Raar, ik had na 1 dag antwoord van Broekhoff en heb het daarna opgelost.
Actievandedag laat niks van zich horen, zelfs na 1 week niet...
Nou dat kan dus nu niet meer...
Ben er echt helemaal klaar mee nu.
antwoord:ik lees net dat de voorwaarden van de actievandedag bon veranderd is.
en voorwaarden van gratis vuurwerk ook. heeft dit nog invloed op mijn bestellingen?
ordernummers 5 en 8.
met vriendelijke groet,
Shane Maasland
Hallo Shane,
In het begin zaten er een paar foutjes in het systeem.
Daardoor werden er verkeerde gratis potten toegewezen.
Op je eerste bestelling, koop je voor ----, dus krijg je daar een executioner bij, hier was niets bij gegeven.
Je tweede bestelling is ---, hier is een terminator bij gegeven , dit is fout dit moet ook een executioner zijn.
Bij de aflevering van je vuurwerk moet dit in orde zijn.
Groeten
Boogaard Vuurwerk.
Ik lees nogal wisselende berichten over deze actie.. wie heeft het definitieve antwoord op de volgende vragen:
1. Moet je nou voor 110 euro of 80 euro bestellen?
2. Tellen alle van/voor prijzen ook niet meer mee? Bijna alle artikelen hebben namelijk een van/voor prijs. Bijvoorbeeld de Terminator van 89,95 voor 65,00 euro. Maar deze staat niet in een actierubriek.
Alvast bedankt!