www.vuurwerkexpert.nl

Blijf het riskant vinden met die veilingen etc.
Tot wanneer heb je de tijd om de bon te verzilveren eigenlijk ?

Nee zal deze of volgende week even bestellen, maar wil bij hun eigenlijk wel als laatste bestellen. Dan weet ik wat ik nog nodig heb..

K** bij mij valt de spring garden onder actie artikel dus de voucher telt niet... Bij sommige telt wel...ja wat een onzin!!

K** bij mij valt de spring garden onder actie artikel dus de voucher telt niet... Bij sommige telt wel...ja wat een onzin!!

Verdomme, dat ik geen gratis vuurwerk kreeg tot daar aan toe maar ik wil minstens zo'n profbox en dan moet je dus alsnog 80,- betalen... Voor de rest is het ook een *** assortiment wat ze hebben... Hier ga ik niet mee akkoord dat weet ik wel.

Iemand die al een antwoord van ze terug hebben ?

Het lijkt nog erger te worden, niet alleen op afgeprijsde artikelen geldt dat je voor minimaal 80,- moet afrekenen maar op alle producten!

Heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen of zitten ze de boel nu echt te naaien ?

Het was toch voor 80,- bestellen en dan de kortingscode er af waardoor je op bijvoorbeeld 50,- komt en dat gewoon kunt afrekenen ?

Het lijkt nog erger te worden, niet alleen op afgeprijsde artikelen geldt dat je voor minimaal 80,- moet afrekenen maar op alle producten!

Heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen of zitten ze de boel nu echt te naaien ?

Het was toch voor 80,- bestellen en dan de kortingscode er af waardoor je op bijvoorbeeld 50,- komt en dat gewoon kunt afrekenen ?

Zo ging het bij mij wel indd. Moest zegmaar 51 euro betalen via iDeal

Mensen niet hier klagen, mail Broekhoff ;-) dan kun je over een oplossing praten.

Vorige week maandag een mail gestuurd naar Broekhoff, maar nog geen enkele reactie gehad.
Dus zo simpel is het helaas niet, broekhoff is geen partij dit zit te wachten op het aanbieden van een oplossing. Je moet het echt van een lokale vuurwerkexpert-dealer hebben die je wil helpen.
Triest maar waar.

Edit :

Ik zie nu inderdaad ook dat je afgeprijsde artikelen niet meer met een vocuher kan kopen. Echt genaaid, de volgende items kan je nu ook niet meer kopen :
- Spring garden
- Imperial blink
- Alles wat een van- voor prijs heeft

Dus ze hebben weer de boel aangepast, echt de meest schandalige actie die voucher verkoop die ik de afgelopen jaren heb gezien in vuurwerkland.
10 x de voorwaarden en het winkelaanbod aanpassen, niet reageren op mails.
1 ding weet ik zeker hier laat ik het niet bij zitten :angry:

Vorige week maandag een mail gestuurd naar Broekhoff, maar nog geen enkele reactie gehad.
Dus zo simpel is het helaas niet, broekhoff is geen partij dit zit te wachten op het aanbieden van een oplossing. Je moet het echt van een lokale vuurwerkexpert-dealer hebben die je wil helpen.
Triest maar waar.

Raar, ik had na 1 dag antwoord van Broekhoff en heb het daarna opgelost.

Actievandedag laat niks van zich horen, zelfs na 1 week niet...

Haha, dat er bepaalde producten worden uitgesloten kan ik me nog voorstellen zodat er geen misbruik van gemaakt wordt. Maar heb deze voucher gekocht om nog 50,- te spenderen en geen 80,- als het er bij stond was het mijn eigen schuld geweest maar het tegenovergestelde stond er zelfs! Pure naaierij dit, zal van de week eens mailen of langs gaan bij de lokale dealer.

na 5 keer een mail gestuurd hebben naar de dealer waar ik besteld heb eindelijk bericht terug.
ik had 72x dragon thunder besteld waarbij je de terminator gratis bij kreeg. maar dat gaat niet door.
als ik dat wist had ik het niet besteld. dan had ik voor de thunderking van katan gegaan.

mijn mail.
ik lees net dat de voorwaarden van de actievandedag bon veranderd is.
en voorwaarden van gratis vuurwerk ook. heeft dit nog invloed op mijn bestellingen?

ordernummers 5 en 8.

met vriendelijke groet,

Shane Maasland
antwoord:
Hallo Shane,

In het begin zaten er een paar foutjes in het systeem.
Daardoor werden er verkeerde gratis potten toegewezen.

Op je eerste bestelling, koop je voor ----, dus krijg je daar een executioner bij, hier was niets bij gegeven.

Je tweede bestelling is ---, hier is een terminator bij gegeven , dit is fout dit moet ook een executioner zijn.

Bij de aflevering van je vuurwerk moet dit in orde zijn.

Groeten

Boogaard Vuurwerk.

Ik lees nogal wisselende berichten over deze actie.. wie heeft het definitieve antwoord op de volgende vragen:

1. Moet je nou voor 110 euro of 80 euro bestellen?
2. Tellen alle van/voor prijzen ook niet meer mee? Bijna alle artikelen hebben namelijk een van/voor prijs. Bijvoorbeeld de Terminator van 89,95 voor 65,00 euro. Maar deze staat niet in een actierubriek.

Alvast bedankt!

Ik lees nogal wisselende berichten over deze actie.. wie heeft het definitieve antwoord op de volgende vragen:

1. Moet je nou voor 110 euro of 80 euro bestellen?
2. Tellen alle van/voor prijzen ook niet meer mee? Bijna alle artikelen hebben namelijk een van/voor prijs. Bijvoorbeeld de Terminator van 89,95 voor 65,00 euro. Maar deze staat niet in een actierubriek.

Alvast bedankt!

1.) 80 euro
2) Tellen ook niet mee.

En wederom hebben ze de voorwaarden aangepast. Mocht je nu nog de ''feilong'' blokjes willen bestellen.. Deze tellen niet allemaal meer mee voor gratis vuurwerk.

Onderhand word ik een beetje moe van broekhoff en ben er na dit jaar dan ook wel klaar mee.

Back
Bovenaan